Aviseringar
Rensa alla

Följ mig på twitter: jennie971223


Tickstart:

HAAAHAHAHa du måste skoja, folkpartiet är typ..

FASCISTTROLL, JA


   
SvaraCitera

passaro:

FASCISTTROLL, JA

haha skrev "den mest onda, fascistiska samling mänskor i Sverje" på allvar [crazy] innan jag sudda ut för jag vill ju va hennes vän osv [blush] då måste man va hypokritisk


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha skrev "den mest onda, fascistiska samling mänskor i Sverje" på allvar innan jag sudda ut för jag vill ju va hennes vän osv då måste man va hypokritisk

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tickstart:

svär, du upphör aldrig att förvåna mej

[cool]

qazedctgb:

för att kunna uttala dig så borde du ju ha twitter och eftersom jag ser att du är 23 antar jag att du är folkpartist...

HAHA TICKSTART ÄR OCKSÅ FOLKPARTIST!!!

[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

lol kände du dej träffad eller [blush]

nej inte särskillt för jag vet att du har fel. om man såg vad det var för folk som haschtaggade partiledardebatten så var det väldigt få som var folkpartister...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

HAHA TICKSTART ÄR OCKSÅ FOLKPARTIST!!!

[blush]

alltså gonatt bj ![blush] (ska dock sova nu 4reel, ska skriva drivrutiner till microcontrollers imorgonbitti [cool])

Dold text: kalla mej aldrig det där igen [blush]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

såg vad det var för folk som haschtaggade partiledardebatten så var det väldigt få som var folkpartister...

it's a front dude!! man!
partiledardebatt?? o: [surprised] åh önskar jag hade vart med, hade fått samtliga att börja gråta av självinsikt [rolleyes][rolleyes] ah the memories

ne natti nu!


   
SvaraCitera

Tickstart:

(ska dock sova nu 4reel, ska skriva drivrutiner till microcontrollers imorgonbitti )

själv gör jag seminarieuppgifter i flervariabelanalys [sad]

Tickstart:

Dold text:

[love]


   
SvaraCitera

"hehehehe!!!"
"XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD"
"I DONT THINK SO!"
"oftaaaaaa!! XD"

[sad][cry][mad]


   
SvaraCitera

Jennie561:

Ungdommar.se (Du röstade på detta alternativ)

för här händer åtminstone något


   
SvaraCitera