Aviseringar
Rensa alla

Följ mitt sömn-experiment!


Ämnesstartare

Vaken i 42 timmar nu. Tror inte ens jag skulle somna om jag försökte.. detta suger.. vad fan är det för fel på mig... vill bara bli trött nu 🙁 ...


   
SvaraCitera

verkar extremt korkat. försökte dygna en gång och hade svårt att somna sen pga stress. ta en dusch och slappna av eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
verkar extremt korkat. försökte dygna en gång och hade svårt att somna sen pga stress. ta en dusch och slappna av eller nåt

Duschade tidigare ikväll, men det känns ungefär som om jag skulle vara nyvaken på något konstigt vänster. Samtidigt känns det som om jag skulle kunna erövra hela världen....:s man borde ju bli trött någon gång? Somna ofrivilligt menar jag...


   
SvaraCitera

Demises:

Duschade tidigare ikväll, men det känns ungefär som om jag skulle vara nyvaken på något konstigt vänster. Samtidigt känns det som om jag skulle kunna erövra hela världen....:s man borde ju bli trött någon gång? Somna ofrivilligt menar jag...

ta en promenad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

ta en promenad?

fryser som en dåre redan inomhus...men kanske fungerar fysisk uttröttning..


   
SvaraCitera

Demises:

fryser som en dåre redan inomhus...men kanske fungerar fysisk uttröttning..

meditera i 20 minuter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

meditera i 20 minuter?

hur gör man det?  ;P Nej men.. mm, kanske kan fungera!


   
SvaraCitera

Demises: men kanske fungerar fysisk uttröttning..

det är rätt, fysisk aktivitet gör en trött men det är efter ett par dagar i rad som det börjar ge effekt. testa med det... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaken i snart 44 timmar och NU känns det helt plötsligt. Är trött men det värsta är att det känns som om jag får mikrosekunder av drömmar i vaket tillstånd... har skrivit om denna text fyra gånger nu för att jag skriver ord jag inte ens ska ha med.


   
SvaraCitera

nickat till än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
nickat till än?

Nope, men tror det titt som tätt. Svårt att skilja verklighet och inte. Liete läskigt just nu faktiskst.zz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att ge upp, 


   
SvaraCitera

vet hur det känns


   
SvaraCitera

gör det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
vet hur det känns

Vill ge upp men samtidigt se hur jag klarar en skoldag i detta skick....vore intressasasnt 


   
SvaraCitera