Aviseringar
Rensa alla

Följer du något på TV?


Ämnesstartare

Vad bra att jag följt en tråd jag själv skapat xD Okej, först och främst jag själv - följer inte något på TV - det finns en del jag tittar på på TV, men det är inget jag liksom planerar att då ska jag se det o det, utan det handlar om att sitter jag o tittar på TV så är det mer "jaha nu är klockan si och så, då går ju det där på den kanalen" och ofta kommer jag in mitt i eller precis efter en serie börjat.

Men annars intressant att några här ändå fortfarande tittar på TV.

time: Räknas det om man ser serien på en streamingtjänst direkt efter att det släppts på tv, men verkligen bänkar sig ner en gång i veckan för just programmet?

Faktiskt inte tänkt på detta xD Jag får dock nog säga nej till detta då jag mer är nyfiken på i vilken utsträckning de unga här fortfarande tittar på vanlig TV istället för att bara strömma något till den.

Hjärta


   
SvaraCitera

Finns Ingenting bra på tv just nu.


   
SvaraCitera

Lazarus:

Jag trodde du var en kille Förvirrad oh well.
Själv tycker jag bäst om Pepsi men Cola är inte dumt det heller.

O ja, pepsi är gott. Skål

Hehe, som den ryska spion jag är lyckades jag övertyga dig om min status som man...
Nej, men tycker det är kul att bara vara "stanislavdenstore", den där typen som hatar neoliberalism och frimarknaden, i andras ögon. Har intressantare konversationer på så sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Fördomar skulle jag tro Tardig

Vadå fördomae


   
SvaraCitera

BiT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direktsända TV-program är något jag gillar samt även direktsända radioprogram. 


   
SvaraCitera

Blir tvungen höra idol från tvn och talang på youtube via tvn, lyssnar på nyheterna från mitt rum, favorit kanal är kunskapskanalen när det är om japan eller grafitti, serien 100 är väl okej men för mörk,

nyheter från mydramalist som jag hör efteråt på nyheterna och ser ibland nyheter på mammas mobil eller lyssnar  när pappa läser upp, det var kul och se en bild i tidningen där djuret tog en badkrukas dator och badkrukan glömde handduken.

Bläddrar i damtidningar.


   
SvaraCitera

Bara nyheter osv tyvärrOskyldig


   
SvaraCitera
Smilen

Jag följer inget program varje vecka, men jag kan se på vissa program, men inte varje dag/vecka.
.


   
SvaraCitera

Julkalendern är som ett asiatiskt drama i år 


   
SvaraCitera