Aviseringar
Rensa alla

FÖR ALLA KÅTA KILLAR DÄR UTE!



   
Citera
Ämnesstartare

/\/\
\_/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hora


   
SvaraCitera

Men vad i helvete, skitblogg de va. Förväntade mig ju nåt extrodinärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE MASSOR MED MÄN HÄR NU SOM JAG KUNDE SUGA AV!!! I LOVE TO SUCK!!!
MÄN SOM SEDAN SKULLE FYLLA MIN FITTA MED KUK!!! AAAH, JAG ÄR GRYMT KÅT! JAG VILL HA EN DILDO!!!
JAG MÅSTE KÖPA EN DILDO!!! VART ÄR MIN KAMERA? JAG SKULLE KUNNA TA RIKTIGT SEXIGA BILDER PÅ MIG NÄR JAG ANVÄNDER ALLT JAG HITTAR I MITT RUM MED EN AVLÅNG FORM SOM EN DILDO!!! FAN JAG HAR LÅNAT UT MIN KAMERA... MÅSTE PULLA!!!
HITTAR EN DEODORANT, PERFEKT! SÄTTER PÅ EN KONDOM. KLÄR AV MIG. AAAAAAAAAH!! FAN VAD SKÖNT DET VAR, MEN DEN VAR LITE FÖR KORT. *LETAR*. HITTAR EN BORSTE MED LÅNGT SKAFT :d

HAHA FYFAN JAG ÄR DESPERAT!!! AVSUGNING PÅ DEJ!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kellyshemliga:

JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE MASSOR MED MÄN HÄR NU SOM JAG KUNDE SUGA AV!!! I LOVE TO SUCK!!!
MÄN SOM SEDAN SKULLE FYLLA MIN FITTA MED KUK!!! AAAH, JAG ÄR GRYMT KÅT! JAG VILL HA EN DILDO!!!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INGEN KOLLAR


   
SvaraCitera

(ಠ_ಠ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekpannan:

JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE MASSOR MED MÄN HÄR NU SOM JAG KUNDE SUGA AV!!! I LOVE TO SUCK!!!
MÄN SOM SEDAN SKULLE FYLLA MIN FITTA MED KUK!!! AAAH, JAG ÄR GRYMT KÅT! JAG VILL HA EN DILDO!!!
JAG MÅSTE KÖPA EN DILDO!!! VART ÄR MIN KAMERA? JAG SKULLE KUNNA TA RIKTIGT

Stekpannan:

MÅSTE PULLA!!!

Stekpannan:

HITTAR EN DEODORANT, PERFEKT! SÄTTER PÅ EN KONDOM. KLÄR AV MIG. AAAAAAAAAH!! FAN VAD SKÖNT DET VAR, MEN DEN VAR LITE FÖR KORT. *LETAR*. HITTAR EN BORSTE MED LÅNGT SKAFT :d

omg, härmaru mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

omg, härmaru mig?

knulla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekpannan:

knulla?

mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

mens

illa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens är mums [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Reklam. Tråd låst.


   
SvaraCitera