Aviseringar
Rensa alla

För alla Leninfans därute...


Dekadent:

[sad][sad]

Jaharru, du vill få men inte ge du [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

en dag ska han återvända från månbasen och rena världen.

0o

Leijonsparf:

nära skjuter ingen jude.

om man inte använder gas.

Hur skjuter man någon med gas? Verkar ganska värdelöst med ett vapen där det bara pyser ut lite zyklon B ur pipan. Eller kolmonoxid som det var i de övriga lägrena. Bara att gå därifrån. [tard]
Den enda som blir skadad av det lär ju vara skytten, om vinden vänder. [cute]


   
SvaraCitera

Venfort:

Hur skjuter man någon med gas? Verkar ganska värdelöst med ett vapen där det bara pyser ut lite zyklon B ur pipan. Eller kolmonoxid som det var i de övriga lägrena. Bara att gå därifrån. [tard]

man kan använda gasgranater. men liknelsen var inte riktigt tänkt att läsas bokstavligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

man kan använda gasgranater. men liknelsen var inte riktigt tänkt att läsas bokstavligt.

Så vadå? Man kan inte missa skottet mot en jude om man skjuter en gasgranat? [confused]
Varför skulle man vilja skjuta en jude överhuvudtaget? Alla judar jag känner är snälla och generösa. Det gick visserligen ett rykte om att min hatade gamla mattelärare Christer Bergman är jude, men jag hatade honom bara för att han är dum i huvudet.
Men att skjuta en jude med gas blir konstigt hur man än läser det. [tard]


   
SvaraCitera

Venfort:

Så vadå? Man kan inte missa skottet mot en jude om man skjuter en gasgranat i magen på människan? [confused]

du kan ju missa och fortfarande orsaka samma skada med en gasgranat. du kommer nära, juden dör, dvs, att komma nära skjöt ändå juden.

Venfort:

Varför skulle man vilja skjuta en jude överhuvudtaget?

ja, alltså, de är ju människor. rent statistiskt så tjänar världen på att man skjuter folk. att vissa/många är undantag förändrar inte riktigt den saken.

eller ja, människor. de lägger ju ägg, och har märkliga hattar, men förutom det har vi väl en hel del gemensamt.

Venfort:

Alla judar jag känner är snälla och generösa. Det gick visserligen ett rykte om att min hatade gamla mattelärare Christer Bergman är jude, men jag hatade honom bara för att han är dum i huvudet.
Men att skjuta en jude med gas blir konstigt hur man än läser det. [tard]

gasgranat, då. från en granatkastare. och gasdelen var mest för att anknyta till förintelsen, på ett festligt och vitsigt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du kan ju missa och fortfarande orsaka samma skada med en gasgranat. du kommer nära, juden dör, dvs, att komma nära skjöt ändå juden.

Jag skulle bli oerhört förvånad om det fanns gasgranater som kunde döda nån. Gasgranater är ju mest till för riot control. Ska man döda nån med en granat avänder man ju en vanlig splitter- eller spränggranat.

Leijonsparf:

ja, alltså, de är ju människor. rent statistiskt så tjänar världen på att man skjuter folk. att vissa/många är undantag förändrar inte riktigt den saken.

Så varför just jude? Varför inte amerikaner, araber eller kineser? Kineser är ju trots allt flest i mängd.

Leijonsparf:

eller ja, människor. de lägger ju ägg, och har märkliga hattar, men förutom det har vi väl en hel del gemensamt.

Vilka människor lägger inte ägg och bär konstiga hattar?

Leijonsparf:

gasdelen var mest för att anknyta till förintelsen, på ett festligt och vitsigt sätt.

Du lyckades inte. Det är aldrig festligt eller vitsigt att anknyta till folkmord.


   
SvaraCitera

Venfort:

Jag skulle bli oerhört förvånad om det fanns gasgranater som kunde döda nån. Gasgranater är ju mest till för riot control. Ska man döda nån med en granat avänder man ju en vanlig splitter- eller spränggranat.

vx-gas eller annan lämplig nervgas? kan väl tillägga gisslandramat på teatern i moskva, det var väl fentanyl, enligt de flesta insatta, visserligen inte i granatform. men fortfarande.

Venfort:

Så varför just jude? Varför inte amerikaner, araber eller kineser? Kineser är ju trots allt flest i mängd.

hade något av dessa varit mindre kränkande? samt, hänvisningen till gas hade inte funkat med något annat än judar.

Venfort:

Vilka människor lägger inte ägg och bär konstiga hattar?

...ja, amishfolk lägger inte ägg, och bär konstiga hattar. eller vad menar du?

Venfort:

Du lyckades inte. Det är aldrig festligt eller vitsigt att anknyta till folkmord.

du är aldrig festlig.


   
SvaraCitera

Venfort:

Du lyckades inte. Det är aldrig festligt eller vitsigt att anknyta till folkmord.

Tråkig du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vx-gas eller annan lämplig nervgas?

Finns fortfarande inte i granatform.

Leijonsparf:

hade något av dessa varit mindre kränkande?

Det sa jag aldrig, jag bara undrade varför just judar.

Leijonsparf:

samt, hänvisningen till gas hade inte funkat med något annat än judar.

Hänvisningen till gas funkade inte alls. Blir både bättre och mer sammanhängande med kineser.
"Nära skjuter ingen kines. Eller jo, fast den bredvid."

Leijonsparf:

amishfolk lägger inte ägg, och bär konstiga hattar.

Jo?

Leijonsparf:

du är aldrig festlig.

Du har aldrig sett mig full. [smile]

Gentlemen:

Tråkig du är

Ja, fruktansvärt tråkigt att inte vilja skämta om sånt. Vad sägs om att vi låter döda hela din släkt och alla dina vänner, lemlästar dig och så kan vi skratta om det sen?


   
SvaraCitera

Venfort:

Ja, fruktansvärt tråkigt att inte vilja skämta om sånt. Vad sägs om att vi låter döda hela din släkt och alla dina vänner, lemlästar dig och så kan vi skratta om det sen?

Ifall du kommer på ett bra skämt om det, visst.


   
SvaraCitera

Venfort:

Finns fortfarande inte i granatform.

hur kan du vara så säker på den saken? om det inte finns så kan det byggas.

Venfort:

Det sa jag aldrig, jag bara undrade varför just judar.

för att judar är de som tar mest illa upp. eller ja, de och rödhåriga.

Venfort:

Hänvisningen till gas funkade inte alls. Blir både bättre och mer sammanhängande med kineser.
"Nära skjuter ingen kines. Eller jo, fast den bredvid."

hur vågar du. efter kulturrevolutionen och allt.

Venfort:

Jo?

de har ju festliga hattar, det sa jag ju. fast de lägger inte ägg.

Venfort:

Du har aldrig sett mig full. [smile]

kan stämma.

Venfort:

Ja, fruktansvärt tråkigt att inte vilja skämta om sånt. Vad sägs om att vi låter döda hela din släkt och alla dina vänner, lemlästar dig och så kan vi skratta om det sen?

att idka folkmord bara för att man kommer på en matchande ordvits låter ändå rätt win.


   
SvaraCitera

Venfort:

Är du månne naturvetare?


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

kostymen i fråga införskaffades på pub, vill jag minnas. nära, men nära skjuter ingen jude.

om man inte använder gas.

i så fall har en viss person ljugit för mig. och han är nästan lika lågt stående som en jude, halvfinne och allt. jag borde sluta lita på patrask, annars verkar det inte bli någon revolution.

venfort suger, för övrigt.


   
SvaraCitera

velociped:

i så fall har en viss person ljugit för mig. och han är nästan lika lågt stående som en jude, halvfinne och allt. jag borde sluta lita på patrask, annars verkar det inte bli någon revolution.

en annan bra början skulle kunna vara att flytta norrut. ser inte kopplingen såhär spontant, men det är uppenbart att ingen halvdansk lyckats underrätta dig om var lenin köpte sin kostym. fast jag lyckades onekligen. du kan helt enkelt inte lita på folk omkring dig när dessa människor består av skånska historierevisionister som tror att alla varuhus i stockholm är nk.

velociped:

venfort suger, för övrigt.

människor överlag är idioter. skulle jag resonera så skulle jag lå

vänta. nej, det var inget.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

en annan bra början skulle kunna vara att flytta norrut.

fast det är statistiskt bevisat att koncentrationen av intelligenta människor sjunker ju närmare stockholm man kommer. samt att snö, is och kyla inte är gynnsamt klimat för cykel, vilket är mitt huvudsakliga fortskaffningsmedel. alternativet är alltså att höja koncentrationen av utomdanskar i skåne, så mablethorpe är högst välkommen.

Leijonsparf:

människor överlag är idioter. skulle jag resonera så skulle jag lå

vänta. nej, det var inget.

[bigsmile]


   
SvaraCitera