Aviseringar
Rensa alla

för alla som gillar att klämma finnar


Ämnesstartare

I morse lyckades jag klämma den irriterande svullna poren som suttit som en liten boll under min näsa i snart tre månader. Förut har den bara sett ut att vara en väldigt mogen pormask men jag har aldrig fått någonting ur den. Så för några dagar sedan klämde jag på den helt galet (var trött på skiten) vilket gjorde att den utvecklades till finne.
Efter att ha duschat idag så tänkte jag att nu, nu är finnen redo. Kläm, SPLAT!
En gång till dessutom. Äntligen.

Så alla finnklämmare, berätta om göttiga klämstunder.

(äckelkommentarer är inte nödvändiga[tard])


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

asnajs när man har en stor en som gör ont och sen bara klämmer ut skiten [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är awesome, särskilt när det låter och sprutar på spegeln [party] (ej snusk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag minns en gång när jag hade en finne som fick samma effekt som den där reklamen när han står inne och klämmer den på toaletten.

Det var en rolig finne.


   
SvaraCitera
jonta

kallprat:

Efter att ha duschat idag så tänkte jag att nu, nu är finnen redo. Kläm, SPLAT!
En gång till dessutom. Äntligen.

sweet, en dubbel också, najs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

sprutar på spegeln

askul när det händer![party]

Harpyja:

Åh jag minns en gång när jag hade en finne som fick samma effekt som den där reklamen när han står inne och klämmer den på toaletten.

Det var en rolig finne.

ohohohoho!


   
SvaraCitera

har en precis bredvid örat som gör för ont för att jag ska kunna klämma ut den[chocked]


   
SvaraCitera

Att klämma finnar är dumt!!
[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför läser jag ens [cry]


   
SvaraCitera

gillar att klämma såna svarta små hårda mer det är roligare inte lika greasy och gör inte ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har en precis bredvid örat som gör för ont för att jag ska kunna klämma ut d

men det kommer vara såååå skönt!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men det kommer vara såååå skönt!

nej[sad] tror att det kan vara en såndär som bara är svullen men typ inte går att klämma ut så vill inte chansa[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ror att det kan vara en såndär som bara är svullen men typ inte går att klämma ut så vill inte chansa

hatar såna [sad]


   
SvaraCitera

ååh de är kul[crazy] fast de blir alltid så att när man väl har börjat är det svårt att sluta[sad] blir så fula märken efter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klämde ut en pormask som suttit på ryggen länge, bildat någon sorts hudknöl runt pga att den var så stor. Ytan på "knoppen" var typ 2 mm och den var väl 5 mm lång. Katarsis.


   
SvaraCitera