Aviseringar
Rensa alla

för alla som gillar att klämma finnar


enhimmelskdrog:

hatar såna [sad]

jag med, särskilt när de sitter på jobbiga platser, som typ precis framför örat[n]


   
SvaraCitera

Jag brukar få klämma finnar på min pojkvän, han kan ha riktiga bölder på ryggen ibland. En jag minns tydligt är en som det såg ut att vara en finne så jag klämmer den men jag ser att det finns mer under så jag både klämmer och görar lite med nageln, och vips får jag fram en liten stenbit ^_^

Ett ex hade en gång en jättefinne på magen som jag liksom fick gröpa urt med lillfingernageln, massor med geggigt var, jättekul!


   
SvaraCitera

Gillar stora pormaskar, speciellt när dom är på näsan så att det blir små hål efter att man klämt dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Basket_Case:

Ett ex hade en gång en jättefinne på magen som jag liksom fick gröpa urt med lillfingernageln, massor med geggigt var, jättekul!

aldrig fattat folk som gillar att klämma finnar på andra människor?? vad är ert problem?? så jälva ääääckliggt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma hade en finne som hon klämde framför min spegel så det kom finn skit på den. Tack och lov så tog hon bort det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nexyia:

ååh de är kul[crazy] fast de blir alltid så att när man väl har börjat är det svårt att sluta[sad] blir så fula märken efter..

ja alldeles rödprickig och flammig. brukar alltid skylla på att det var värt det dock.

Brk g:

Ytan på "knoppen" var typ 2 mm och den var väl 5 mm lång. Katarsis.

wooooo.

Basket_Case:

gröpa urt med lillfingernageln, massor med geggigt var

jäklar. Blir äcklad fast fascinerad på samma gång.

stereo total:

speciellt när dom är på näsan så att det blir små hål efter att man klämt dom.

Ja sköj. [cheers]


   
SvaraCitera

kallprat:

Ja sköj. [cheers]

Sen speglar man sig hela tiden för att fascineras av hålet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska man klämma dem? Gör ju bara ont plus att det kommer ut en massa var. Sätt på täckstift istället så torkar de ut efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Varför ska man klämma dem?

För att vi njuter av det på något äcklig sätt. Jag får sällan finnar dessutom, vilket gör dem så mycket roligare att klämma.
De sitter där som små elaka gubbar och ömmar, när man klämt det känns det som att man segrat och så försvinner smärtan.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skön tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Skön tråd

nej, ta bort ditt ansikte ifrån avataren! JAG SKA VARA SNYGGAST [mad]
blir riktigt förbannad....

OnT: kan inte säga mina för jag har inte direkt något speciellt, men jag blir nästan lite exalterad medan jag sitter här. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

nej, ta bort ditt ansikte ifrån avataren! JAG SKA VARA SNYGGAST
blir riktigt förbannad....

Dold text: Haha du är så söt[blush]
Du är snyggast, oroa dig inte <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du är snyggast, oroa dig inte <3

............. alltså jag är seriös, för fan, *besviken*
Dold text: nu skaj ag röka på balkongen innan mor kommer tillbakatyff jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

............. alltså jag är seriös, för fan, *besviken*

Men mops det är en bild Du är liksom snyggast irl och alltid. :>

mopsen:

Dold text:

buse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh älskar ljudet och när det kommer ut haha

kan aldrig låta mina finnar vara därför får jag sår i ansiktet istället pretty pretty


   
SvaraCitera