Aviseringar
Rensa alla

FÖR ALLTID KÄRLEK?


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte kärlek är ett mysterium för mig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Du skulle kunna (inte för att du ev. ska lämna honom) få honom att förstå och klara sig själv oavsett. Självkänsla, fotfäste och ryggrad typ.

Han har sjukt dåligt självförtroende och är väldigt osäker i sig själv, säger man något som att han borde ändra sig på något litet sätt (typ inte svara när jag ringer om vi bråkar) går han typ av och blir ledsen och arg över att jag ens vill vara med honom (som är så himla sämst i världen).

puckoboll:

om möjligt, löjligare.

Indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns ändå dumt att inte utgå från att man ska vara tillsammans hela livet, kanske lite ovärt annars !!!!!!!!!!!!! o dessutom säger man väl vad amn känner för stund1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Stört.

pga
klarade man sig innan klarar man sig efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämmande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du känner turbulens

förstår om du undrar vad som händer med det du känner


   
SvaraCitera

tacktackadjo:

Vad känner ni för sånt här Jag älskar dig nu och föralltid, kommer aldrig älska nån annan eller typ: Jag kommer ta mitt liv när vi gör slut Rätt/fel?

Har man väldigt starka känslor för någon så är det nog vanligt att man säger så, men som tror jag inte att man kan ta det helt på orden heller. Man kan bara utgå från att personen älskar en väldigt mycket, men visst kan det ändras för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacktackadjo:

Han har sjukt dåligt självförtroende och är väldigt osäker i sig själv, säger m..

Det är nog orsaken till att han säger så som han gör. Utgångspunkt har du där iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall få alla som jag hatar att känna så för mig, sen göra slut med dom[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

känns ändå dumt att inte utgå från att man ska vara tillsammans hela livet, kanske lite ovärt annars !!!!!!!!!!!!! o dessutom säger man väl vad amn känner för stund1

Känns lite som tommma ord.. Men när man är kär är man väl lite högt över molnen[smile]

frukt:

Det är nog orsaken till att han säger så som han gör. Utgångspunkt har du där iallafall.

Du är smart du, tack. [smile] Men om jag nu skulle vilja göra slut nån gång (har ingen tanke på det ännu, tror jag) hur fan ska man få fram det utan att göra så hans liv blir helt åt helvete?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Skall få alla som jag hatar att känna så för mig, sen göra slut med dom

Nice plan[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacktackadjo:

Nice plan[wink]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacktackadjo:

M

jag tycker du ska förklara för honom redan nu att du inte lovar honom livslång kärlek.
om du inte redan gjort.
var ärlig.

eller vad svarar du när han säger att du typ ska lova att aldrig lämna honom?
du borde svara "nej det kan jag inte"


   
SvaraCitera