Aviseringar
Rensa alla

För att bli full...


Ämnesstartare

Inom öl/cider.. Hur mkt måste man dricka för att bli full? i säger en normalstor aliminiumburk.. Hur många sånna måste man ta för att bli full? ca altså..


   
Citera

individuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

olika elr? Men oftast, om man aldrig druckit förr?


   
SvaraCitera

passaro:

individuellt

passaro:

individuellt

passaro:

individuellt


   
SvaraCitera

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt

SilentScream:

passaro: individuellt


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

olika elr? Men oftast, om man aldrig druckit förr?

det beror på din kroppsbyggnad, hur länge sedan, hur mycket och vad du har ätit, psykologiska faktorer, osv, osv.

ifall du skriver typ längd, vikt och ifall du är av östasiatisk härkomst så går det lättare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvasi:

ifall du skriver typ längd, vikt och ifall du är av östasiatisk härkomst så går det lättare

längd runt 180.. Vikt 83. Och jag är svensk... Inte nå asiat inte..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

längd runt 180.. Vikt 83. Och jag är svensk... Inte nå asiat inte..

okej, då skulle jag anta att det går åt ca 8 max 15 st 33 cl burkar för att få dig full, inte onykter. sen kan jag ju tipsa om att cannabis förhöjer effekten av alkohol. och jag har ju ingen aning om vilken placeboeffekt du får.


   
SvaraCitera
Issen

Asså du kan aldrig få svar på den frågan då de utöver vikt, längd etc helt enkelt kan bero på att din lever eller något annat är sämre på att ta hand om alkoholen osv osv osv


   
SvaraCitera

Issen:

Asså du kan aldrig få svar på den frågan då de utöver vikt, längd etc helt enkelt kan bero på att din lever eller något annat är sämre på att ta hand om alkoholen osv osv osv

jovisst, men orka kolla upp allt sånt när han bara vill ha ett enkelt svar. men ett halvt flak borde (om man utgår från majoriteten av alla människor jag har haft nöjet att dricka med) vara nog. och då har jag räknat högt.


   
SvaraCitera

Dricka sig full på Cider är dyrt, köp sprit och blanda istället.


   
SvaraCitera

har man inte ätit något under dagen så blir man full på fyra stora öl eller fem kanske japp såä är det


   
SvaraCitera

om man är tjej smal och dircker snabbt alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att jag vill dricka mig full, bara för att jag typ mår dåligt.. Men det kasnke inte är så bra.. Och för att typ alla kompisar ahr utom jag, elr kompisar, sdom jag känner i samma ålder och 1-2 år yngre. 93or-94or altså..


   
SvaraCitera

man måste dricka sakta i ett par timmar o sedan kör man på när fyllan slagit till, sammanlagt 11öl, 50cl 5,1 i procent


   
SvaraCitera