Aviseringar
Rensa alla

För blyg eller vill hon inte?


Ämnesstartare

Tjenare UM!
JAg är en kille på 17 år och TROR jag har en tjej på g 😛
Hon skriver sms hela dagarna o så.
Och igår så ville hon att jag skulle komma över till henne efter skolan.
Men idag 1 timme innan skolan så bangade hon tyderligen ut totalt, hon sa att hon va väldigt nervös. hon visste inte vad hon ville sa hon, hon sa att hon både ville att jag skulle komma men hon ville ändå inte pga nervositeten.
Så allt slutade med att jag åkte hem till mitt o hon till sitt..
Vad tror ni? är hon nervös pga:

*Hon gillar mig
*Hon vill inte vara med mig
*m.m


   
Citera

BroderGrim:

*Hon vill inte vara med mig

ett nej är ett nej


   
SvaraCitera

blyg


   
SvaraCitera

Jag tror hon kanske gillar dig[party][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske e nervös för vad som kommer att hända. Kanske e osäker på sig själv som person. Vill inte göra fel. Inget lätt det där.

Men jag tror inte att det e för att hon inte vill var med dig. Hon gillar dig men hon vet nog inte hur hon ska gå till väga och sånt, vilket gör hennes nervositet ännu värre.

Man kan inte veta helt säkert om man inte frågar. Prata med henne. Säg att hon inte behöver vara nervös. Det ska nog gå bra![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man bjuder väl knappast hem någon som man inte tycker om [y]
Sen var det ju synd för dig att hon bangade ur. Hon sa att hon var nervös, så lita på henne. Inte så mycket mer du kan göra


   
SvaraCitera

Hon tror du skall våldta henne typ. Pressad situation. Hon drog förhastade slutsatser. Precis som jag gör nu.


   
SvaraCitera

jag tror hon gillar dig men är blyg / har dålig självkänsla. men om du uppför dig som vanligt mot henne släpper nog nervositeten efter ett tag 🙂


   
SvaraCitera

Du är dålig, du borde sagt att hon inte behövde vara nervös och åkt hem till henne istället.


   
SvaraCitera

mediakatt:

du borde sagt att hon inte behövde vara nervös och åkt hem till henne istället.

Ett nej är ett nej. Livet ska inte behöva vara ett spel hela tiden.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Du är dålig, du borde sagt att hon inte behövde vara nervös och åkt hem till henne istället.

Instämmer.


   
SvaraCitera

har du inte träffat henne förr?


   
SvaraCitera

Alltså ibland kan man gilla någon så mycket att man är rädd för att umgås med den för att man är rädd att man ska sabba det. Säger inte att det är så men det kan vara det.


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Ett nej är ett nej. Livet ska inte behöva vara ett spel hela tiden.

Men hon sa ju inte nej, hon sa ju att hon var nervös och inte visste. Det är inte ett spel, det är ett uttryck för osäkerhet.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera