Aviseringar
Rensa alla

För dom uttråkade


Ämnesstartare

Vad är det pinsammaste du har gjort/varit med om?
Dela med dig!


   
Citera

kommer inte på något pinsamt [shake]


   
SvaraCitera

finns väl redan trådar


   
SvaraCitera

hemligt [blush]


   
SvaraCitera

finns en tråd om detta fast det är om pinsamma sexminnen, skulle vara trevligt med en tråd om vanliga pinsamheter.

Mitt pinsammaste minne var nog när jag satt och sjöng högt på toan när jag inte trodde att nån var hemma. Visade sig att syrran hade kommit hem under tiden och hade med sig 2 kompisar som hörde min *host*Vackra*host* sångröst. Fick ganska mycket skit för det ett bra tag framåt


   
SvaraCitera

tappade ett mjölkpaket i affären det gick sönder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eroh:

Mitt pinsammaste minne var nog när jag satt och sjöng högt på toan när jag inte trodde att nån var hemma. Visade sig att syrran hade kommit hem under tiden och hade med sig 2 kompisar som hörde min *host*Vackra*host* sångröst. Fick ganska mycket skit för det ett bra tag framåt

Hahaha, min syster har varit med om nästan samma sak.
Min syster duschade medans vi hade gäster (vilket hon inte visste att vi hade) och sjöng för fullt, dörren till badrummet har vi i köket, alltså ingången till badrummet är i köket så där satt våra gäster och åt medans dom asgarvade åt min syster som kom ut i en handduk röd om kinderna då hon precis hade insett att de hade hört henne sjunga carolas låt - fångad av en stormind


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tappade ett mjölkpaket i affären det gick sönder

Förra veckan tappade jag en dr pepper i golvet i affären och det sprutade läsk överallt. Sedan visade det sig att jag hade glömt plånboken hemma >.<


   
SvaraCitera

katarsis:

Förra veckan tappade jag en dr pepper i golvet i affären och det sprutade läsk överallt. Sedan visade det sig att jag hade glömt plånboken hemma >.<

haha. man känner sig så lyckad när sånt händer


   
SvaraCitera

en grej som hade kunnat bli pinsam:
tappade en cd-skiva på en mack en gång så fodralet sprack men jag typ "OJ. VILKEN TUR ATT DEN INTE GICK SÖNDER HEHE!" (var där med en kompis alltså) och ställde sedan tillbaka den i hyllan[smile]


   
SvaraCitera

äh många grejer.

har bland annat tappat en melon i en mataffär. [shake]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

har bland annat tappat en melon i en mataffär. [shake]

har dom redan börjat hänga?[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

har dom redan börjat hänga?[wink]

haha elakt[blush] ne men den var för tung.

tur att ingen såg det[blush]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

haha elakt[blush] ne men den var för tung.

tur att ingen såg det[blush]

fråga ju bara[blush] mm men nu skrev du ju det på um, så nu vet alla här att du är svag och gör pinsamma saker i mataffärer[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

mm men nu skrev du ju det på um, så nu vet alla här att du är svag och gör pinsamma saker i mataffärer[sad]

hemskt, vill nt att umare ska tro sånt om mig [sad]


   
SvaraCitera