Aviseringar
Rensa alla

För dominant kille?


Ämnesstartare

gör som XMinGrönaLampaÄrDödX sa och om det inte funkar så borde du dumpa honom direkt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Gör slut, han är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte problemet, låter som ett perfekt förhållande[confused]

Dold text: seriöst, varför är asmånga tjejer så jävla korkade[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah testa säga emot rakt av?? blåneka.. se vad han gör. bara han inte slår dig.... sen kan du dumpa


   
SvaraCitera

Dumpa den där jävla fascistkuken. Ingen förtjänar att behandlas sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Dumpa den där jävla fascistkuken. Ingen förtjänar att behandlas sådär.

Men jag vill ju inte dumpa honom.. Det är det som är problemet


   
SvaraCitera
elinc

Jag vill inte vara elak eller så, men du är ju för fan lika dum som han om du inte lämnar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKINS:

diot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan vilket äckel du är, Shellie skulle aldrig bete sig så där [bigsmile]


   
SvaraCitera

KarleksBarn:

Jag klarar lite av sånt här, men frågan är om jag orkar i längden:S

Klorofyl:

Gör slut, han är en idiot.

Word!


   
SvaraCitera

KarleksBarn:

Men jag vill ju inte dumpa honom.. Det är det som är problemet

Saken är ju den, att det inte kommer att bli bättre. Det har redan gått alldeles för långt, men jag tror inte att du inser hur mycket längre det faktiskt kan gå.

Han kommer inte att bättra sig och om ett tag kommer du inte att kunna lämna honom även om du vill.


   
SvaraCitera

KarleksBarn:

Men jag vill ju inte dumpa honom..

Alltså du skulle ljuga för dig själv om du "trivdes" i förhållandet till fullo. Visst, alla förhållanden är inte perfekt, alla förhållanden bör man ge en chans till förbättring men det ska ju vilket fall som helst ske på bådas villkor och inte bara vare sig på bara ditt eller hans villkor endast. Man har ju varandra att respektera och tycka om.

Meningen med förhållande är att ge varandra gentjänster osv, hjälpa till, stötta och finnas vid behov när behoven behövs och finns mellan varandra. Att vara kontrollerad eller att kontrollera någon, då har man fått någonting bakom foten och kanske inte riktigt förstått vad ett förhållande går ut på mellan två personer som vill bry sig om varandra.

Men det är som du säger, problemer ät att du vill inte göra slut med honom. Och då ska du fråga dig själv istället, vad är det som "tvingar" dig kvar i förhållandet? Vad är det för andra saker i ert förhållande som är för bra för att du ska kunna lämna honom? Har han inte gjort dig lite för beroende av honom, kanske till och me med flit? Att du inte kan lämna honom, göra så att du inte vill lämna honom?

Jag har varit där och jag kom ut kanske 2½ år för sent ur det förhållandet, då insåg jag dessutom att mina 2½ år hade kunnat gått till någonting annat som varit mycket mycket bättre. Man är ofta efterklok, men du kanske måste få gå igenom detta själv för att inse att det inte är någon idé att fortsätta, när det inte är värt någonting längre att stanna kvar för.

Det är som sagt din vilja, inte någon annans, inte hans heller.
Du har en egen vilja. Du bestämmer över den!


   
SvaraCitera

Låter som en riktig man som vet hur fruntimmer skall tyglas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera