Aviseringar
Rensa alla

För er som är intresserade av 2012


Minnagem:

här.

kollade igenom lite forumet, fan vad efterblivet.
"klara sig igenom 2012" -> "bygg en överlevnadsbaby" [confused]


   
SvaraCitera

[tired][tired][tired][rolleyes]


   
SvaraCitera

Minnagem:

Vad säger ni om 2012?

Palla bry sig. OM det nu skulle vara sant, vad fan ska vi göra åt det?[rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Minnagem:

pånyttfödelse?

Va? Ska jag födas igen?[surprised] FY FAN VAD COOLT!


   
SvaraCitera

aja de va kul så länge det varade


   
SvaraCitera

Stringburka:

Och snälla, använd inte ordet "teorier" i det här sammanhanget. Konspirationsteori möjligtvis.


   
SvaraCitera

Men gud nej, vi alla kommer dööö [cry]

Eller öh.. kommer vi ändå inte dö en dag? [rolleyes]


   
SvaraCitera

DET ÄR SANT [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Gifted

Minnagem:

Hade varit kul att höra era tankar om 2012-fenomenet.

Minnagem:

Många kan ju känna att det är något på gång i världen, att något måste hända och 2012 kan vara ett relevant datum.

Jag har inte hört talas om det, och jag har inte läst om det nyligen i aftonbladet. Första inlägget ger inget underlag för diskussion, då det inte ges någon förklaring till vad 2012-fenomenet är. En googling på "2012 fenomenet" ger nästan inga träffar.

Inget av de följande inläggen ger någon som helst förklaring till vad detta fenomen skulle vara, så det ges inget diskussionsunderlag.
Med denna motivering låser jag tråden.

minnagem är välkommen att skapa en ny tråd om denna är innehåller diskussionsunderlag, samt om detta passar in i forumet märkt "VETENSKAP och filosofi".

(Om det avser tideräkningen som mayafolken använde, kanske denna diskussion passar bättre bland historia, eller om det är hypoteser om framtiden utan bakomliggande fakta, så hänvisas det till religionsforumet)


   
SvaraCitera
Gifted

Tråden låst


   
SvaraCitera