Aviseringar
Rensa alla

( för er som gillar tatueringar) vilken stil gillar ni och varfört gillar ni tatueringar?


Ämnesstartare

Jag tycker du skall tatuera en spritflaska på ryggen! [cheers]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

1. carpe diem. fjärilar. hjärtor. triballar. fåglar FRIHET.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag tycker du skall tatuera en spritflaska på ryggen!

haha, hade redan tänkt göra en flaska med bourboun, dem är coola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Japanska är fina, men gillar nog mest tatueringar som är tatuerade så verklighetstrogna som möjligt.

oh, black and grey porträtt är riktigt grymma. realistiska motiv är också väldigt fina. ska göra nåt på benet eller kroppen vet inte säkert men det lär bli bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice men skulle VERKLIGEN föredra att ha en realisitk version av den bilden med en av mina klass kamrater 🙂 hehe (glad att hon inte läser detta)


   
SvaraCitera

HÅLLER MED ATT DEN JAPANSKA STILEN ÄR GRYMAST. MEN ÄVEN BLACK AND GRAY. GILLAR DESSA FÖR ATT DETTA ÄR DEN STIL JAG BRUKAR RITA OCH ANVÄNDA MEJ SJÄLV AV.. OCH DEN FÖRSTA TATUERINGEN" EN COOL ÖRN" SOM JAG GJORT SJÄLV, ÄR JAPAN OCH BLACK AND GRAY INSPERERANDE...

HAR GILLAT TATUERINGAR SEN JAG VAR UNGEFÄR 2.5 ÅR GAMMAL, EFTER EN RESA I SPANIEN, DÅ MAN SÅG DOM LITE ÖVERALT. DET VAR SOM ATT SE MÄNSKLIGA TAVLOR LITE VAR STANS DÅ......[cool][cool][wink][wink][cheers][bigcheers][bigcheers][badgrin]


   
SvaraCitera

jag älskar ryggplattor som innehåller massa färger, fast dom maste vara sammanhängande, inte typ rosa och rött om ni fattar [crazy]
jag har tyckt om det sen jag var liten sen nu när jag har blivit äldre har mina kompisar tatuerat sig och vissa frågar om jag kan rita deras tatueringar [smile] antagligen därför jag tycker om dem och jag ska även bli tatuerare [wink]


   
SvaraCitera

krasch:

:

Sexig så det finns inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meeelli:

ryggplattor

aldrig hört på maken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar i princip allt som ser snyggt ut förutom japanska motiv och tribals. Är bara så otroligt trött på det och alla gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar alla tatuerade randoms!


   
SvaraCitera

doog:

Hatar alla tatuerade randoms!

Hatar du dig själv?![confused]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Hatar du dig själv?!

Givetvis!


   
SvaraCitera

doog:

Givetvis!

[sad]


   
SvaraCitera