Aviseringar
Rensa alla

För helvete


Ämnesstartare

Kan det kanske ha med filformatet att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tydligen inte heller byta. Får inga felmeddelanden eller liknande - och jag har använt den bilden jag försöker byta till förut, så det borde fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde en extrakontroll nu med.

Avataren jag försöker ladda upp är inom ramen för standard. Den är i PNG vilket jag använt tidigare.

Likt andra har jag också försökt ladda upp sådana som jag tidigare haft utan framgång.

Till sist så har jag även försökt med att radera den, och mött samma resultat som med de andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onlinefunktionen är dessutom urspårad - ett flertal användare visas som online fast de är offline och vice versa.


   
SvaraCitera
Åtta

Schism:

onlinefunktionen är dessutom urspårad - ett flertal användare visas som online fast de är offline och vice versa.

Detta var ett symptom på det problem som jag fixade medan sidan var i underhållsläge alldeles nyss.

Det är dock lite tråkigt att se besöksräknaren gå från 6000-någonting till typ 50.


   
SvaraCitera
Åtta

Cointoge:

Till sist så har jag även försökt med att radera den, och mött samma resultat som med de andra.

Vill du att jag eller någon annan moderator ska radera den åt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vill du att jag eller någon annan moderator ska radera den åt dig?

Jag hade helst sett att jag kunnat byta avatar. Men det skulle fungera det med. Det kanske rentav blir möjligt ifall ni raderar den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.flickr.com/photos/carlosillustration/1582829722

då är väl den mer talande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

då är väl den mer talande.

Du får ha tålamod. Har planer på att skapa en tysk-karaktär med passande namn och bild inom en överskådlig framtid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick nu.

Mycket nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cointoge:

Gick nu.

Mycket nöjd.

Någon aning om vad som var felet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Någon aning om vad som var felet?

En moderator som förblev anonym raderade den åt mig. Efter det försökte jag ladda upp en ny och då gick det.


   
SvaraCitera

Cointoge:

Har planer på att skapa en tysk-karaktär med passande namn och bild inom en överskådlig framtid.

Vill du matcha dina politiska åsikter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Vill du matcha dina politiska åsikter?

Kanske. Annars är tyskar allmänt coola bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cointoge:

Du får ha tålamod. Har planer på att skapa en tysk-karaktär med passande namn och bild inom en överskådlig framtid.

inget fel med red skull.


   
SvaraCitera