Aviseringar
Rensa alla

För i helvete, ge upp


Ämnesstartare

Jag blir ofta kallad för sverigedemokrat här på um, från flera personer. Ett falskt rykte som jag nu är sjuhelvetes jävla trött på. Fin in i era huvuden att jag tar avstånd från SD. Jag röstade inte ens på dom i valet. De som fick min röst var sossarna, om ni måste veta.
Jag har inget emot invandringen och allt vad det heter. Man är inte SD:are bara av orsaken att man gillar Sverige. Är danskar som gillar Danmark och rasister? Skitsamma vilket land vars folk det än månne vara. Om det inte passar sig att man gillar Sverige, kan ni som inte gillar den åsikten packa väskan och dra till ett annat land.

Det här ryktet har spridit sig som en löpeld. Och jag är så trött på det.


   
Citera
Ämnesstartare

Typiskt SD-resonemang...


   
SvaraCitera

Jag röstade på Moderaterna. Skulle ha röstat SD, då hade jag kanske fått behålla min cykel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ha röstat på SD jag med. Ogillar att min lillasysters hela bekantskapskrets verkar bestå av äldre invandrarkillar. Får skräcktankar. [sad][sad]


   
SvaraCitera

isola:

Ogillar att min lillasysters hela bekantskapskrets verkar bestå av äldre invandrarkillar.

Men usch. Våldtäkt är nog inte många minuter bort, du måste rädda henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer ryktet ur att du tycker om Sverige? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Kommer ryktet ur att du tycker om Sverige?

Ja, tyvärr så. För det är det ända jag uttalat mig om, och ur det växte ryktet fram och jag får det kastat på mig hela tiden.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Men usch. Våldtäkt är nog inte många minuter bort, du måste rädda henne.

Hur??? [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så människor fungerar bara vänja sig vid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Typiskt SD-resonemang...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:

Ja, tyvärr så. För det är det ända jag uttalat mig om, och ur det växte ryktet fram och jag får det kastat på mig hela tiden.[sad]

Taskigt.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur???

Få henne att fundera lite kring sin bekantskapskrets.

OF 5:

Det är så människor fungerar bara vänja sig vid.

Vänja sig..? Jo, tjenare. Jag har försökt att stå ut. Men till sist tar tålamodet slut och det var först nu jag sa ifrån i denna tråd för den sakens skull, hopp om att få slippa dessa anklagelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker också om Sverige. Jag är fan inte rasist för det. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Taskigt.

Det tycker jag med[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kraamiszz:

Jag tycker också om Sverige. Jag är fan inte rasist för det.

Nä, jag förstår det. Jag fattar inte varför jag får sådana anklagelser heller. Jag fattar heller inte varför jag är rasiststämlad över um pga detta[sad]


   
SvaraCitera

isola:

Hur???

Dräp alla mörka män med onda avsikter i hennes närhet. Säg till henne att hon måste hålla sig till sin egen sort, annars häller du syra i ansiktet på henne och kallar henne hora.

Jag gjorde så med min syster, hon mår bra.


   
SvaraCitera