Aviseringar
Rensa alla

För kort stav? (tunga) hjälp!!


gethsemane:

eh. jaha xD

xD =)


   
SvaraCitera

gethsemane:

jo, men inte så kort så att det gör ont att äta för att kulorna trycker ihjäl tungan kanske.. [crazy]

Naah men hittade mina fina kulor till tungpiercingen och upptäckte att jag kan dra dem rätt igenom hålet i tungan (små kulor) Det känns värre [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweetAlexa:

kan dra dem rätt igenom hålet i tungan

o.O

låter inte så bra! xD


   
SvaraCitera

Staven ser ju inte för kort ut?


   
SvaraCitera

jag hade en lång som ajg tyckte var skitskön men sen när ajg bytte till min korta så kändes det ovant och tryckande i början men den är så mkt skönare 😮
den är inte kort. min är också så. fast svart.


   
SvaraCitera

gethsemane:

o.O

låter inte så bra! xD

Tro mig det var det inte ;P
Inge vidare behagligt så att säga [bigsmile]


   
SvaraCitera

gethsemane:

jo, men inte så kort så att det gör ont att äta för att kulorna trycker ihjäl tungan kanske.. [crazy]

Fungerar senare när inte vävnaden är så känslig.

SweetAlexa:

Naah men hittade mina fina kulor till tungpiercingen och upptäckte att jag kan dra dem rätt igenom hålet i tungan (små kulor) Det känns värre [tard]

Har du töjt hålet då eller ? skulle kunna tänka mig att det går att pressa igenom en kula på 2mm (kanske 2.5mm) men hur vanliga är såna kulor på en skala.


   
SvaraCitera

Stargazer:

Har du töjt hålet då eller ? skulle kunna tänka mig att det går att pressa igenom en kula på 2mm (kanske 2.5mm) men hur vanliga är såna kulor på en skala.

Nej har inte töjt hålet.. iaf inte med flit 🙁
Tror mina kulor låg på 2mm men det var hemskt >.<


   
SvaraCitera

Min tunga såg ut så som din gör på den vänstra bilden precis första dagarna när den var nypiercad. Jag tycker det ser fint ut, men om den är obekväm ska du absolut byta. Det ska ju inte skava eller något..[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera