Aviseringar
Rensa alla

För låg månadspeng


Kaktus
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

men som sagt du är 14 du ska inte få jättemycket dina föräldrar köper saker till dig när du behöver det och liknande 

Men jag borde väll ändå få lite att spendera på eget?


   
SvaraCitera

Försök att förklara för dina föräldrar varför du behöver mer pengar? Om det verkligen inte går så får du leva med det. Det är ju ganska svårt för oss här att höja din månadspeng Galen


   
SvaraCitera
Kaktus
Ämnesstartare

PWr:
Försök att förklara för dina föräldrar varför du behöver mer pengar? Om det verkligen inte går så får du leva med det. Det är ju ganska svårt för oss här att höja din månadspeng Galen

De såklart men jag behöver ju lite hjälp på traven. Och det får jag.


   
SvaraCitera

Vad köper de åt dig? Köper de kläder och så? Om dom gör det kan du säga att om du får hela barnbidraget så kommer du att köpa kläder och sånt själv


   
SvaraCitera

Kaktus:

Det är väll i tonåren man ska kunna ha kul? Inte bara tänka på att spara. 

jo jag förstår. Men när man väl sparat så är det ändå skönt att slösa bort pengarna.
Fast jag håller med dig.. du får ganska lite veckopeng. men du får ändå ngt, jag får inte!


   
SvaraCitera

Mer än vad jag fick i den åldern så jag klassar dig som "bortskämd och gnällig"
Vill du ha mer så får du stjäla det själv


   
SvaraCitera
Kaktus
Ämnesstartare

Inte Jung:
Mer än vad jag fick i den åldern så jag klassar dig som "bortskämd och gnällig"
Vill du ha mer så får du stjäla det själv

Om du bara är här för att kalla folk som får lägre en hälften av genomsnittet för bortakämd och gnällig kan du bara dra. 


   
SvaraCitera
Kaktus
Ämnesstartare

idek send halp:
Vad köper de åt dig? Köper de kläder och så? Om dom gör det kan du säga att om du får hela barnbidraget så kommer du att köpa kläder och sånt själv

Får endast kläder när jag fyller år eller under julen. 


   
SvaraCitera

Kaktus: Om du bara är här för att kalla folk som får lägre en hälften av genomsnittet för bortakämd och gnällig kan du bara dra.

Med största sannolikhet så får du vad dem har råd att ge dig, var tacksam


   
SvaraCitera

Du få ävles som ett svin, då få du garanterat mer kosing i börsa


   
SvaraCitera