Aviseringar
Rensa alla

För lång...?


Jag är en tjej på 187 cm, har samma problem Shockerad att va lång o va kille e ju normalt, men medellängden för en tjej e ju typ 160-170..?  Mår skitdåligt över min längd Tumme ned

Timmis:
Tjena! Har ett problem som jag dagligen påminns om! Att jag är ovanligt lång för min ålder! Jag är alltså kille, 193cm och är 14 år gammal (fyller år ganska nära början av året, så typ snart 15år då) min längd just nu är inget jag skämms JÄTTE mycket för i nu läget, men vet enligt kurvan av skolsystern så blir jag kanske mer än 2 meter när jag blir fullvuxen...
Alla mina vänner är ca 160 och måste alltid kolla ner på dem medans dem klrid kollar upp på mig...Förvirrad det har också redan nu gjort de svårt för mig att sitta i bussar, flygplan, bilar mm.  Finns det ngt jag kan göra för att sluta växa??
Eller måste jag bara leva med det...?


   
SvaraCitera
Yaren

Manda.V:
Jag är en tjej på 187 cm, har samma problem Shockerad att va lång o va kille e ju normalt, men medellängden för en tjej e ju typ 160-170..?  Mår skitdåligt över min längd Tumme ned

Det är ju ascoolt! 


   
SvaraCitera
opega

Skåneärbäst: du kan ta tabletter som gör så du slutar växa min bror behövde göra det då han blev nästan 
250cm lång

Jo tjena


   
SvaraCitera

Yaren:

Det är ju ascoolt! 

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Admin

whtpwr:

Det behövde jag också göra för jag är nästan 350cm lång.. 

jag med, jag blev nästan 600cm lång.. 


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

Det är väl inget dåligt med det


   
SvaraCitera

Det är asnajs ju. Om någon dummar sej mot dej eller dina vänner kan du ju bara höja rösten eller ta tag i kräket lite lätt. Svär på att han kommer bli rädd som fan och dina kompisar kommer tycka du är svintuff! Galen


   
SvaraCitera

Som någon  skrev där uppe tycker jag att du ska vara stolt över din längd! Du kommer nog att uppskatta den när du blir lite äldre... Är du straight så kan jag säga att det är MÅNGA tjejer som föredrar långa killar


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Jag förstår dig precis. Är en tjej på 15 år och är nästan 1,80. Känns jävligt jobbigt, speciellt då man tycker om en kille och den är mycket kortare än en. Jag tycker att om du verkligen inte vill bli mycket längre så gör som åvanstående och ta stopp piller eller så finns det massa sånna där videos på internet som ska säga till ens undermedvetna att krympa (var inte så skeptisk, det har funkat för många)


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Sen så är det väldigt attraktivt också så tänk på det, att inte ändra dig efter vad som är normalt


   
SvaraCitera

Du kan lida av problem med ditt tillväxthormon som håller galna nivåer och därmed växer onormalt.
Kontakta läkare och de kommer att kolla din tillväxtkurva för att se om du alltid varit stor och sen kan de ta blodprov för att mäta nivån på ditt tillväxthormon.


   
SvaraCitera
2002
 2002

tjejer älskar långa killar o de gör säkert killar me om du e into that


   
SvaraCitera

Timmis:
Tjena! Har ett problem som jag dagligen påminns om! Att jag är ovanligt lång för min ålder! Jag är alltså kille, 193cm och är 14 år gammal (fyller år ganska nära början av året, så typ snart 15år då) min längd just nu är inget jag skämms JÄTTE mycket för i nu läget, men vet enligt kurvan av skolsystern så blir jag kanske mer än 2 meter när jag blir fullvuxen...
Alla mina vänner är ca 160 och måste alltid kolla ner på dem medans dem klrid kollar upp på mig...Förvirrad det har också redan nu gjort de svårt för mig att sitta i bussar, flygplan, bilar mm.  Finns det ngt jag kan göra för att sluta växa??
Eller måste jag bara leva med det...?

lev me de och börja i basket lol. hahaha inget fel me långa killar 😉


   
SvaraCitera

btw så kommer du nog leva kortare. ryggraden klarar inte av tyngden så du kanske dör vid max 70 


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
du kan ta tabletter som gör så du slutar växa min bror behövde göra det då han blev nästan 
250cm lång

Tur, jag är bara 140 cm lång och är 16


   
SvaraCitera