Aviseringar
Rensa alla

För liten kondom?


S3ON:

Fast män består ej av skelett till skillnad från benen i kroppen. Dessutom är män känsligare för smärta.. Såatteh.. 

Sorry var tvungen


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Fast penis består ej av skelett till skillnad från benen i kroppen. Dessutom är penis känsligare för smärta.. Såatteh.. 

kan ett ben få plats kan en snopp utan problem. vad har skelett med något att göra?


   
SvaraCitera

mens: vad har skelett med något att göra?

Om du i sinnet knyter ett snöre relativt hårt runt en falukorv, och ett annat lika hårt runt en cylinderformad träbit av likadan storlek som korven, märker du ingen skadeskillnad på ytan av de båda materialen då? Utsätt dem även för hög friktion. 

mens: kan ett ben få plats kan en snopp utan problem.

Vad ignorant du är.


   
SvaraCitera

Även om skada ej skulle ske synligt för ögat på ytan, så består kuken av känsligare delar till skillnad från benet. Sex skall vara skönt för alla inblandade. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Om du i sinnet knyter ett snöre relativt hårt runt en falukorv, och ett annat lika hårt runt en cylinderformad träbit av likadan storlek som korven, märker du ingen skadeskillnad på ytan av de båda materialen då? Utsätt dem även för hög friktion. 

Vad ignorant du är.

En penis är absolut känsligare än ett ben men det bilden visar är att kondomer är väldigt töjbara. Därmed inte sagt att man ska använda en storlek för liten.


   
SvaraCitera

mens: Därmed inte sagt att man ska använda en storlek för liten.

När män uttrycker att dess penisar är för stora för kondomerna i fråga så är det precis det de menar. Varför skulle de ljuga om en sådan sak? Sex skall vara bekvämt, ej skava eller göra ont. :$ Jag har visserligen fått förmånen att leva med en storlek mindre kuk, men jag kan verkligen föreställa mig hur illa passform kondomer har på större kukar, för på min lille vän sitter de minsann ganska tajt. Och ja, det finns större kondomer (som är snäppet mer elastiska), men den gemensamma nämnaren för alla kondomer är att de har en relativt kort diameter i grundutförande, vilket medför problem i många fall.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

När män uttrycker att dess penisar är för stora för kondomerna i fråga så är det precis det de menar. Varför skulle de ljuga om en sådan sak? Sex skall vara bekvämt, ej skava eller göra ont. :$ Jag har visserligen fått förmånen att leva med en storlek mindre kuk, men jag kan verkligen föreställa mig hur illa passform kondomer har på större kukar, för på min lille vän sitter de minsann ganska tajt. Och ja, det finns större kondomer (som är snäppet mer elastiska), men den gemensamma nämnaren för alla kondomer är att de har en relativt kort diameter i grundutförande, vilket medför problem i många fall.  

Förstående du är

ja asså

Det gör rätt ont att dra på den så jag är nog ganska tvungen att köpa större storlek. 

Ni som säger att det får plats ben i kondomer, det får plats ben i den minata kondomen också, men även i den stora, så att ah. Dessutom är XXL kondomerna bara större på själva ringen, och inte större elastiskt så att säga!  


   
SvaraCitera