Aviseringar
Rensa alla

för liten mun för avsugning...[sad]


Ämnesstartare

är det några andra tjejer som har samma problem som mig? skriv gärna då isf... jag har för liten mun när jag ska suga, får enorma kramper och kan som mest få in ollonet/toppen av kuken. hur ska jag göra? hade gärna haft några cm större mun men det blir ju svårt! suck detta är ett stort problem för mig, på allvar... räcker inte att öva, för munnen är helt enkelt för liten, den går inte att töjas större! får så enormt ont av att suga, jag som älskar att suga! visst, han har tjock kuk säkert 15 i omkrets minst, men ändå! blir avis på andra tjejer som har stora munnar och kan suga tjocka kukar...suck! vet att han älskar att bli avsugen men jag kan bara få in några cm utan att få kramp. kan nån svara på detta om dem haft samma erfarenhet eller bara åsikter på det? och om det finns operationer man kan göra för att få lite större mun? mvh


   
Citera

Asså, hur stor har kukarna varit då i så fall ? Du kan ju inte ha en munn på microsSize ... ?


   
SvaraCitera

Stora*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sug små kukar då


   
SvaraCitera

annika81:

kuk säkert 15 i omkrets minst,

[surprised]

annika81:

operationer man kan göra för att få lite större mun

[bigcheers]

annika81:

några cm större mun

[chocked]


   
SvaraCitera

annika81:

blir avis på andra tjejer som har stora munnar och kan suga tjocka kukar...suck!

Image


   
SvaraCitera

Jennie_K:

bild

Men blä, nu fick jag bilder av vuxensex i huvudet också. Gillar inte.


   
SvaraCitera

mediakatt:

blä, nu fick jag bilder av vuxensex

Ok, ska jag posta nåt annat? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jennie_K:

bild

Hon får säkert in två stycken till och med ska du se. congratz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 28 bast? [bigcheers][party]


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Du är 28 bast

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA fail


   
SvaraCitera

någon sa fail där över uppe och jag håller med den personen

men för din del.. DEAL WITH IT !
finns inte så mkt du kan göra åt att han har en stor kuk och du liten mun..annars kan du ju alltid skaffa en kille som har en liten kuk..?

du vet själv vad du borde göra [wink]


   
SvaraCitera

Smertesorg:

HAHA fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

någon sa fail där över uppe och jag håller med den personen

men för din del.. DEAL WITH IT !
finns inte så mkt du kan göra åt att han har en stor kuk och du liten mun..annars kan du ju alltid skaffa en kille som har en liten kuk..?

du vet själv vad du borde göra

hum... jo jag älskar ju honom och hans kuk! får väl försöka se det jag kan göra istället för det jag inte kan! eller hur? antar det...


   
SvaraCitera