Aviseringar
Rensa alla

för liten mun för avsugning...[sad]


annika81:

försöka se det jag kan göra istället för det jag inte kan! eller hur? antar det...

ja det får du göra [y] ta vara på dom sakerna som du kan.
Jag tror han ändå uppskattar det du gör för honom även om du inte precis suger av honom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

sug små kukar då

men åhh vilken kommentar! jag kan ju inte byta ut the man of my dreams bara pga att kuken är för stor för min mun, eller hur? hade velat haft råd hur man kan göra, från andra tjejer med samma problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Asså, hur stor har kukarna varit då i så fall ? Du kan ju inte ha en munn på microsSize ... ?

min pojkväns kuk är typ 15-20 cm i omkrets vilket är stort och säkert 20 cm lång men det är omkretsten som är problemet för mig med liten mun... några råd hur man kan göra när man inte får in mer än ollonet i munnen och får kramp? och jo jag har tyvärr liten mun, emn jag borde inte va ensam om det dock. önskar andra tjejer med små munnar skrev...


   
SvaraCitera

sug inte kuk om du inte kan


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

sug inte kuk om du inte kan

x) <3


   
SvaraCitera

Och jag tyckte att jag hade liten mun [shake]


   
SvaraCitera

Harpyja:

hade

? Har du opererat? [wink]


   
SvaraCitera

Chryseus:

? Har du opererat?

Den töjdes ut på min senaste kille[wink]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Den töjdes ut på min senaste kille[wink]

Humorn är på topp märker jag[wink]


   
SvaraCitera

Nä men jag får en upphakning i käken [y][sad]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Humorn är på topp märker jag

Självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du nu inte kan suga av så kan du leka med den, med munnen [y] Slicka, smek, kyss, böt ner den och använd fantasin 🙂 Tror att det kommer uppskattas [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du säger att han har en omkrets på 15-20 cm (AJ säger jag f.ö.). En ölburk är 20 cm i omkrets. Jag tror inte det är din mun det är fel på.


   
SvaraCitera

Jag skulle bli en duktig kuksugare...


   
SvaraCitera

InteOkej:

Om du nu inte kan suga av så kan du leka med den, med munnen Slicka, smek, kyss, böt ner den och använd fantasin 🙂 Tror att det kommer uppskattas

håller med[bigcheers]


   
SvaraCitera