Aviseringar
Rensa alla

För liten snopp för att komma in


Complicated:

Haha nope. Nada!

DÅ måste jag redan ha arbetat med dig då...

Blivande_japan:

vadå bra? ser ju asläskigt ut

Har du bara sett småttingar? Storingar ser ut sådär.


   
SvaraCitera

Complicated:

Haha nope. Nada!

DÅ måste jag redan ha arbetat med dig då...

Blivande_japan:

vadå bra? ser ju asläskigt ut

Har du bara sett småttingar? Storingar ser ut sådär.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

DÅ måste jag redan ha arbetat med dig då...

Inte vad jag vet [sad][sad]


   
SvaraCitera

Du är lite sen i utvecklingen bara, den kommer att växa och bli större förhoppningsvis. [y]


   
SvaraCitera

Åh, vad jag känner igen mig i det du skriver. Varje tjej jag har haft har lämnat mig för att jag har så liten penis, eller för att jag är ful, eller för att jag är korkad, eller för att jag är dum i huvudet. Så du förstår, du är inte ensam om det här[sad]


   
SvaraCitera

Complicated:

Inte vad jag vet

Du var sövd då.


   
SvaraCitera

Pikkao:

hon ville vara ung och vild med stora snoppar

ser framför mig en tokig infödingstjej som springer runt och viftar med en jättekuk i varje hand [cry]


   
SvaraCitera

Elakt att ens säga du har liten snopp o sen dra.... hur hjärtlös får man vara. du är 15, du är inte "klar" än, vad mer kan man säga, hoppas det fixar sig annars får du väl prata med någon, gå till um o prata redan nu kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om personen som lämnade dig angående din penislängd verkligen älskade dig skulle hon heller inte lämna dig.

Som flera redan sagt; Du har några år kvar att låta den förhoppningsvis växa några centimeter till. Jag förstår din känsla men försök att inte oroa dig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Elakt att ens säga du har liten snopp o sen dra.... hur hjärtlös får man vara. du är 15, du är inte "klar" än, vad mer kan man säg

mmh, de e jätte taskigt. Men det finns tjejer som e 18 som e likadana, så det spelar ingen roll om man e 15, 18 eller 27. [sad]


   
SvaraCitera

tolvan:

mmh, de e jätte taskigt. Men det finns tjejer som e 18 som e likadana, så det spelar ingen roll om man e 15, 18 eller 27. [sad]

jadu, gå till um? :/ jag vet inte riktigt vad mer du kan göra... dom är ju till för killar också [love] och pinsamt tycker jag inte det är, dom har nog fått in massor med liknande


   
SvaraCitera

Pikkao:

Tack för svar vad jag kan göra

Det finns inga piller, salvor eller annat som kan göra din kuk större. Det enda som fungerar är operation, men även den vägen är det mycket svårt att förlänga mer än ett par cm.

Eftersom du är så ung finns det ju en chans att du växer till dig lite, annars kan man ju ha bra sex ändå. Penetrationssex är bara en liten del av ett bra sexliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

och pinsamt tycker jag inte det är,

De e klart att de e pinsamt. De e inte så kul att visa snoppen när man inte har så stor. Framförallt inte när den e slak. [sad]


   
SvaraCitera

tolvan:

De e klart att de e pinsamt. De e inte så kul att visa snoppen när man inte har så stor. Framförallt inte när den e slak. [sad]

behöver inte visa den.. kan väl prata om detb ara 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att man kan få testosteronhöjande piller om det är ett måste. Inte 100 dock.
Du bör prata med någon på ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera