Aviseringar
Rensa alla

För många klistrade trådar i dator forumet


Ämnesstartare

Forum brukar ha riktlinjer på runt max 3-4 klistrade trådar, medan det nu är 7 klistrade trådar vilket är galet. De brukar dessutom oftast vara låsta så de inte ändrar ordning.

Några av dem kan slås ihop till en "Läs alltid innan du postar i detta forum rubrik" ( Vill du ha hjälp i datorforumet? Skriv en beskrivande titel, ett beskrivande inlägg, och bifoga nödvändiga saker! + Guiden för en lyckad googlesökning, basic.)

UM++ tycker jag inte ska vara en klistrad tråd, vist bra tips om FF tillägg och att det finns lite man kan använda på um, Men inte värt att vara klistrad.

Nä tycker inte att alla klistrade fyller nått bra syfte i datorforumet och det gör det bara jobbigare att titta efter var de översta rubrikerna startar.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har också stört mig på att det är för många


   
SvaraCitera

bryr mig ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några av de klistrade trådarna verkar mera vara tänkta som "sub-forum" för att inte samma frågor ska komma om och om igen eller nåt.[cry][cry] Verkar inte alls genomtänkt.


   
SvaraCitera

dom klistrade trådarna i datorforumet är inte låsta. och dom fyller delvis en funktion så dom borde vara kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aroon:

De brukar dessutom oftast vara låsta så de inte ändrar ordning.

Att låsa dem känns poänglöst egentligen, då kan folk ju inte kommentera eller fråga om innehållet däri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Att låsa dem känns poänglöst egentligen, då kan folk ju inte kommentera eller fråga om innehållet däri.

Ok jag formulerade mig kanske dåligt... dom ska vara i en bestämd ordning och inte ändras när någon skriver något i dem, den viktigaste ska vara överst jämt t.ex. osv. (om man skulle låsa ALLA skulle man ju få det på köpet, men det borde fixas så moderatorena bestämer ordningen och sen ändras den inte när folk skriver nytt så dom alltid har samma position)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera