Aviseringar
Rensa alla

För mycket kjoltyg stöter på mig


Ämnesstartare

vet inte om det är rätt ställe men jag har ett problem. det är så att när jag är ute på stan så typ blir jag alltid stött på, alltså tjejgäng typ stannar och kollar och dreglar och fnittrar när jag är ute på stan med min kompis Martin tex
Han typ säger hela tiden att "hon kollade in dig!" och när vi promenerar hem med våra gitarrer på ryggen och indie rocks stils hattar på huvudet så säger Martin "eddie du är så jäävla söt" och jag kan se att han menar det, för jag vet ju själv hur jag ser ut liksom.

men mitt problem är att heta, vackra, stiliga tjejjer typ stöter på mig och det händer minst en gång i veckan (oftast fredagar, notera att jag inte brukar "gå ut" på klubbar ofta för jag är typ pank + att jag bara blir trakasserad av översminkade nollor som inte kan dansa + att musiken suger och spriten är 10 gånger dyrare än på systemet som man kan avnjuta tillsammans med tex Martin hemma istället) att en fjortis tjej eller två ur ett fjortisgäng kommer fram till mig och börjar säga komplimanger, ge nummer, be om eld för att sedan be om MITT nummer, flirta och försöka få med mig på en buss osv.

men problemet är att när tjejjerna är så jävla villiga och framåt så tappar jag typ intresset. jag tycker det är trevligt att folk visar sitt intresse, men har hela mitt liv fått höra tjat om att jag "utstrålar" ditten och datten och hatten sitter så jävla fint och jag har så bra personlighet osv att jag är trött på allt det där. jag är inte intresserad av ytligt folk som inte kan se mig för den jag är, vilket är en skitstövel som har förlorat förmågan att lita på folk men som är smart, begåvad och bryr sig om andra mer än en själv och mycket mer. se mig inte för att jag är så fittigt snygg, se mig för den jag är. ingen verkar känna mig, men ändå vill de vara med mig. jag är inte intresserad av ett jävla sär.
over & out, Eddie


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

stanna inne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

när jag är ute på stan med min kompis Martin tex

ensamtypfredags:

med tex Martin

ensamtypfredags:

så säger Martin "eddie du är så jäävla söt"

;););)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

😉

framtidstron:

😉

framtidstron:

😉

am I doin it right??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

am I doin it right??

You are doin it right för martin iaf ;););)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

You are doin it right för martin iaf ;););)

han är min söta bästa kompis och jag är bisexuell. men nej jag har inte sex med honom, im not "doin it right" för allt som går på fyra ben [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett ben, två ben, TRÄ BEN [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

im not "doin it right" för allt som går på fyra ben

Tycker den där martin låter lite SUSPICIOUS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

stanna inne

Med Martin, det är det du innerst inne vill,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Tycker den där martin låter lite SUSPICIOUS

nää-ä[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fan skyll dig själv, alla vill ligga med en söt kille med hatt.


   
SvaraCitera

tycker synd om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för att ni förstår[love] behöver stöd likt en ny cyklist behöver stödhjul[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

men problemet är att när tjejjerna är så jävla villiga och framåt så tappar jag typ intresset.

Gör inte alla det? [rolleyes]

Förstår icke ditt problem.


   
SvaraCitera