Aviseringar
Rensa alla

För någon månad sen på en allmän toalett (onda gärningar)


Ämnesstartare

För några månader sen åkte jag tåg. När jag kom fram till stationen var jag pissnödig så jag gick in till betaltoan. Jag såg att den var öppen, steg in, sket alltså att lägga i en femma. (Har jag sagt att jag är smålänning?) Nackdelen med detta företag var att man inte kan låsa toan när man inte lagt i pengar, men som tur är (tänkte jag i alla fall då) var det en mindre stad jag var i. En tant kom och lade i en femma när jag stod där och pissa, så öppnade hon dörren och liksom "vafaaaan?!". Sen gav hon mig onda blickar när jag kom ut och muttrade nåt om att "så gör man bara inte...".

Så... vad har ni utfört för onda handlingar på sistone? Tell me!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Brukar skälla ut småbarn och deras mammor som skriker i min närhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Brukar skälla ut småbarn och deras mammor som skriker i min närhet.

Härligt! Jag önskar fler hade mod att göra det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beställde mat, men lämnade allt kvar på tallriken. Sen när servitrisen frågade om jag tyckte det var gott sa jag "neää...", jätte drygt.

Det tyckte jag va en ond men ändå trevlig handling iof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Härligt! Jag önskar fler hade mod att göra det...

Likadant med mammor som ammar offentligt. För jävligt, säger jag bara.


   
SvaraCitera

vart i småland?

jag brukade smita ifrån när min hund bajsade, oftast hade jag glömt ta med bajspåse men ibland gjorde jag det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag såg en gammal (svensk) man kämpa med dörren i McDonalds toa, alltså dörren var på hans rygg och han puttade ut den medan han tog steg för att komma ut. Alltså jag VILLE hjälpa honom, men när jag var påväg dit var det en (rasistäckeldöfittaosvosv, jag vet att hon är det pga blicken hon gav mig) blond svensk medelålders kvinna som stod precis framför honom och bara stod där och glodde medan hon väntade på sin tur (på den kvinnliga toan alltså) Det var verkligen synd om gamlingen.
Alltså det var väldigt bisarrt (för mig iaf, som är van med att hjälpa gamlingar), för han tog mini steg och man såg att han var svag och hade det svårt att komma ut, man hjälper ju förfan gamlingar?!?!?
Känner mig taskig för att jag inte hjälpte honom med dörren, jag gjorde inget för att jag trodde först att det var hans dotter och han kanske inte ville ha hjälp, men tydligen var hon inte det, men han var nästan ute när jag kom ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte gjor tnågot dum på länge


   
SvaraCitera

daisy:

men han var nästan ute när jag kom ändå

kom du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar ha sex med tjejer och skita i att ringa dem efteråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

kom du?

Va?


   
SvaraCitera

Mawns:

Brukar ha sex med tjejer och skita i att ringa dem efteråt

i dina drömmar elr

daisy:

Va?

vad förstod du inte med frågan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vad förstod du inte med frågan?

Allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

(rasistäckeldöfittaosvosv, jag vet att hon är det pga blicken hon gav mig) blond svensk medelålders kvinna

Ja, för alla rasister ser likadana ut. Sluta vara så fördomsfull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vart i småland?

Någonstans i Jönköpings län.


   
SvaraCitera