Aviseringar
Rensa alla

För oss som älskar sportbetting!


Ämnesstartare

Tjena alla spelglada ungdomar! Jag skulle behöva lite hjälp med att få lite tips på olika spelbloggar ni anser är framgångsrika och utfylliga. Dela gärna med er av era erfarenheter!

Tack på förhand 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför håller man på med sportbetting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser att det är en rolig hobby precis som vilken annan. 


   
SvaraCitera

Finns det inte bättre investeringar om man är ute effter att tjäna lite cash?


   
SvaraCitera

mrman:
Finns det inte bättre investeringar om man är ute effter att tjäna lite cash?

Det är inte det enda. Finns en charm med att betta på tex obskyra lag , sitta som ett klappmongo framför TVn och skrika bort sin röst, med ölen skvättandes överallt.


   
SvaraCitera

passe:

Det är inte det enda. Finns en charm med att betta på tex obskyra , sitta som ett klappmongo framför TVn och skrika bort sin röst, med ölen skvättandes överallt.

Jahhaaa är det så. Jag har aldrig fattat charmen med betting, hästar och lotter. Jag spelar bara roulette på börsen.


   
SvaraCitera

Det är bra, fortsätt spelaTumme upp


   
SvaraCitera

aristoteles

Har du köpte något skoj på börsen senaste tiden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börsen är väl inte heller ett säkert ställe att investera pengar om man vill tjäna lite cash? 😉


   
SvaraCitera

Mrduurp:
Börsen är väl inte heller ett säkert ställe att investera pengar om man vill tjäna lite cash? 😉

Säkert och säkert. Ju högre risker du kan tänkte dig ta desto snabbare cash kan du tjäna. Men med risken att det kan gå åt skogen också. Men troligtvis ett mycket säkrare kort än betting om det inte bara är spänningen man är ute efter.


   
SvaraCitera

Dom flesta bloggare är tämligen värdelösa oavsett om dom är från rekatochklart, youbet eller... bossesspeltips men ibland kan man hitta något guldkorn även ur dom källorna, det  bästa är dock i regel att själva leta matcher och sedan researcha dessa lite, spelar man på Bundesliga kanske man får ta fram skoltyskan samt parlör och läsa lite tysk sportmedia och forum tex.  


   
SvaraCitera