Aviseringar
Rensa alla

För otränad för sex


Ämnesstartare

Åtta:

Jag känner igen mig. Tycker också att sex är skitjobbigt. Man blir ju alldeles anfådd och svettig. Det har hänt mer än en gång att jag varit tvungen att avbryta samlaget för att jag dör av håll eller helt enkelt inte kan andas p.g.a. ansträngningen. [blush]

Ja! Det är skitjobbigt. Aldrig varit med om håll, men däremot kramp i diverse kroppsdelar. Försöker dock dölja detta [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

uppenbar:

däremot kramp i diverse kroppsdelar.

Har du fått kramp i fotvalvet någon gång? Det gör så fruktansvärt ont att man nästan börjar gråta av smärta! [cry]


   
SvaraCitera

HAHAHAH DÖR! [love]

uppenbar:

Vad ska vi göra åt det här?

Kan ni inte typ ha sex i duschen eller nåt så slipper ni bli så svettiga? Det är ju jättemysigt + att ni kan dricka vatten samtidigt om ni blir trötta och törstiga [y]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

att ni kan dricka vatten samtidigt om ni blir trötta och törstiga

Så det ser ut som att du spänner på det där särskolemiffot när det egentligen bara är din flickvän som sörplar vatten, stönar och blir knullad.


   
SvaraCitera

Darwin = [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Har du fått kramp i fotvalvet någon gång? Det gör så fruktansvärt ont att man nästan börjar gråta av smärta! [cry]

[chocked] Nej ... men jag kan föreställa mig den fruktansvärda smärtan. Jag får kramp i höger lår ibland av någon outgrundlig anledning. Har du och Capture vilt sex?

lejonmamman:

Kan ni inte typ ha sex i duschen eller nåt så slipper ni bli så svettiga? Det är ju jättemysigt + att ni kan dricka vatten samtidigt om ni blir trötta och törstiga [y]

Men ... duschen går inte. Jag är för kort och skulle vara livrädd att han skulle tappa mig om han skulle hålla uppe mig (vilket han säkert skulle klara, i alla fall någon minut). Fast hm ... man kan i och för sig ha sex på ett duschgolv, även om det blir lite snålt om plats.


   
SvaraCitera

Oroa dig inte, även Svullo var för fet för en fuck.


   
SvaraCitera

Åtta:

Har du fått kramp i fotvalvet någon gång? Det gör så fruktansvärt ont att man nästan börjar gråta av smärta! [cry]

Aaaaaaaaah[cry]

Kan vara den mest intensiva smärta någonsin!


   
SvaraCitera

lejonmamman:

+ att ni kan dricka vatten samtidigt om ni blir trötta och törstiga


   
SvaraCitera

hahaha, skeda ffs


   
SvaraCitera
Åtta

uppenbar:

Har du och Capture vilt sex?

Njae, det vill jag väl inte påstå. Jag vet inte riktigt hur detaljerat hon vill att jag ska beskriva vårt sexliv på internet, men vi vet åtminstone vad som passar oss - och oftast så håller vi oss till det. Det är inga piskor involverade, men andra aningen mindre extrema verktyg kan involveras ibland.

Mawns:

Kan vara den mest intensiva smärta någonsin!

Ah, äntligen någon som fått dela denna upplevelse med mig!


   
SvaraCitera

finns ju mindre jobbiga ställningar, både för dig och honom! [y]

och kramp ja 🙁 jag får det hela tiden i låren. snyftar "aj aj aj aj aj aj" tills det går över. sexigt.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Säg inte att vi ska börja springa för det orkar vi inte.

Ha mer sex, i olika former. Se det som ett träningspass, ibland kör ni intensivträning och ibland långdistans. Ni kan även höghöjdssexa för att öka er prestationsförmåga.
Ha fantasi men variera er.[y]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Eh, jo ... det är så att jag och min pojkvän är för otränade för att ha sex. Våra kroppar klarar helt enkelt inte av att följa med i vår lust eller vårt tempo och det hela slutar med att vi ligger helt utslagna, ibland oförmögna att slutföra samlaget.

jag har samma problem, men inte min flickvän..:/ Sjukt jobbigt jag vill men orkar inte!


   
SvaraCitera

Åtta:

Ah, äntligen någon som fått dela denna upplevelse med mig!

Hoppas att du inte fick det under sexakten. Inte världens mysigaste känsla precis.[rolleyes]


   
SvaraCitera