Aviseringar
Rensa alla

FÖR smal.


Ämnesstartare

Jag är en kille på 15, snart 16 år. Som är LITEN. Alltså 1.78 lång, men väldigt smal.
Köper tighta byxor i S men dom blir fortf pösiga. Tröjor osv måste vara XS vilket inte alltid är lätt att hitta.. Så vad händer om jag äter proteinpulver utan att gymma? Går jag upp i vikt? Blir lite bredare?
Eller gäller det att äta protein + gymma? Måste bli bredare i vilket fall.


   
Citera
Ämnesetiketter

kebabpizza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att äta proteinpulver utan att gymma är nog ett lätt sätt att bli tjock på, tror jag.


   
SvaraCitera
Gifted

Volume:

Måste bli bredare i vilket fall.

du kan nog inte bli bredare riktigt.. det är väl axlarna du får biffa till lite, men sånt där är trixy...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volume:

Går jag upp i vikt? Blir lite bredare?

haha du får inte mer muskler av att äta proteinpulver[zzz] proteinpulver äter man som kosttillskott då man håller på med så fysiskt krävande aktiviteter att det är svårt att få i sig tillräckligt med proteiner som kroppen då behöver, genom vanlig mat. så sålänge du inte typ sysslar med bodybuilding och tränar stenhårt typ 2 timmar om dagen är det ingen vits alls att äta proteinpulver.

men vill du ha mer muskler, börja på gym. vill du ha mer fett, ät massa tjockismat. skippa proteinpulver helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

men vill du ha mer muskler, börja på gym.

Så jävla boooooring.
Men antar att det kommer igång bara jag drar dit i 2 veckor. Men fuck vad trisst det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

skippa proteinpulver helt.

Äh vadå, vill killen bli tjockis är proteinpulver ett helt okej alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Äh vadå, vill killen bli tjockis är proteinpulver ett helt okej alternativ.

blir man tjock av att äta protein?[confused]borde väl vara efktivare att äta massa typ chips och pizza etc?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volume:

Så jävla boooooring.
Men antar att det kommer igång bara jag drar dit i 2 veckor. Men fuck vad trisst det är.

asså nej, det är kul. dessutom finns det tyvärr inga lättare sätta att få muskler idag[no-no] alternativet du har är liksom att leva som spinkis[no-no] eller bli fet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

blir man tjock av att äta protein?[confused]borde väl vara efktivare att äta massa typ chips och pizza etc?[confused]

Man äter sin mat som vanligt, men äter också proteinpulver. Funkar. Givetvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Man äter sin mat som vanligt, men äter också proteinpulver. Funkar. Givetvis.

tvivlar[no-no] då den huvudsakliga anledningen till att vi behöver protein inte är att använda det som energi, utan att bygga muskler av det. tror dessutom att det är ganska "jobbigt" för kroppen att bryta ner protein till energi om man jämför med typ fett och kolhydrater[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

tvivlar[no-no] då den huvudsakliga anledningen till att vi behöver protein inte är att använda det som energi, utan att bygga muskler av det. tror dessutom att det är ganska "jobbigt" för kroppen att bryta ner protein till energi om man jämför med typ fett och kolhydrater[no-no]

Okej. Men det fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Okej. Men det fungerar.

grrrrr[sad]


   
SvaraCitera

one word... KEBAB!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

asså nej, det är kul. dessutom finns det tyvärr inga lättare sätta att få muskler idagalternativet du har är liksom att leva som spinkis eller bli fet

Kom precis hem från gymmet [cute]
Fett gött ändå


   
SvaraCitera