Aviseringar
Rensa alla

För smal?


Ämnesstartare

Hej! Jag har undrat över en sak, det är så att jag väger ca 48-50 kg och är 165 cm lång. Väger jag för lite då?
Många som sagt att jag är för smal och frågat om jag äter osv. Blir ledsen av att höra sånt, för inte skulle väl någon acceptera att man frågade en stor person om inte den äter för mycket?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Emely:

Väger jag för lite då?

Gör du nog, men no one gives a fuck! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

no one gives a fuck!

Tydligen så verkar många göra det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emely:

Tydligen så verkar många göra det..

Ingen här gör det, så trådstarten vart jävligt onödig. [zzz]


   
SvaraCitera
höna

mm lite för lite kanske. väger 10 kg mer än dig och är lika lång såå ät lite nuva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siffror säger mig inte särskilt mycket.

Men äter du som du borde och har en sund relation till mat så är det väll skit samma. Människor kommer alltid säga saker i välmening, även om det kanske inte uppfattas så som mottagande part.

Se det som något positivt att dem bryr sig om dig istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville skriva det OF 5 skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte vad du har för kropp, heller inte vad du har för psyke.
I övrigt: det som OF5 skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är nöjd med min kropp men andra verkar inte vara det tydligen. Jag äter som jag ska, oftast mer, inte så att jag bantar utan jag är smal och har alltid vart det. Men det ska alltid vara någon som kommenterar något dumt(både folk jag känner och okända), verkar som att det är okej att säga det till någon som är smal men inte tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emely:

Jag är nöjd med min kropp men andra verkar inte vara det tydligen.

Du skall inte rätta dig efter andra inte! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du skall inte rätta dig efter andra inte!

Inte gjort det heller. Är bara tröttsamt att höra det hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emely:

Är bara tröttsamt att höra det hela tiden.

Hur gammal är du? Omoget folk som återupprepar sådant där alltså.. Håll ut några år så blir det bättre sen! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur gammal är du? Omoget folk som återupprepar sådant där alltså.. Håll ut några år så blir det bättre sen!

Var det inte du som skrev "no one gives a fuck"? Inte alls omoget, sluta kommentera då..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emely:

Var det inte du som skrev "no one gives a fuck"? Inte alls omoget, sluta kommentera då..?

Ingen mogen nog människa gives a fuck. Du svarade inte på min fråga, hur gammal är du? 15 på sin höjd gissar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ingen mogen nog människa gives a fuck. Du svarade inte på min fråga, hur gammal är du? 15 på sin höjd gissar jag.

18. Men om du inte har något vettigt att skriva, varför skriva då? Inte jag som "hoppar på dig" med onödiga kommentarer så förstår inte varför jag skulle vara omogen eller vad det ens har med något att göra.


   
SvaraCitera