Aviseringar
Rensa alla

För smal för att pierca naveln?


Jeay_L

Pajbarnet:

Jo asså det vet jag, men jag får typ inte tag på hud heller :S men min kompis som var för smal för o ta va inte ens smal :S

Låter inte som nått särskilt seriöst ställe! Finns ju grymt många supersmala personer som har hål i naveln, men jag personligen tycker du ska vänta tills du har åldern inne, det kan vara rätt svårläkt och har en lång läkningstid!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Låter inte som nått särskilt seriöst ställe! Finns ju grymt många supersmala personer som har hål i naveln, men jag personligen tycker du ska vänta tills du har åldern inne, det kan vara rätt svårläkt och har en lång läkningstid!

Jag menar det, lixom typ anorexiamänniskor kan juh tillochmed ha :S så jag borde kunna ta (:


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pajbarnet:

Jag menar det, lixom typ anorexiamänniskor kan juh tillochmed ha :S så jag borde kunna ta (:

Ja det borde du så därför verkar inte stället du ska pierca dig på så seriöst om dom inte kan pierca en smal människa, och dessutom piercar en 14 åring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Ja det borde du så därför verkar inte stället du ska pierca dig på så seriöst om dom inte kan pierca en smal människa, och dessutom piercar en 14 åring!

Ja fattar inte va du menar med "inte så seriöst" 😛


   
SvaraCitera

kan man ens vara för smal för det..?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pajbarnet:

Ja fattar inte va du menar med "inte så seriöst" 😛

Dom piercar 14-åringar, det säger för mkt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

kan man ens vara för smal för det..?

ja det kan man 😉 min kompis va det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Dom piercar 14-åringar, det säger för mkt..

på ett tatueringställe som pappa tatuerade sig på ska man vara 12 år för att bli tatuerad, lixom 12 år? Och ja är ändå 14... de e inte för ungt ;P


   
SvaraCitera

Pajbarnet:

Jag

Unexpected:

är

cannabis:

inte

Jeay_L:

fet

Förkasta idealet, gå upp 25 kilo!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pajbarnet:

Och ja är ändå 14... de e inte för ungt ;P

Jag tycker personligen det är för ungt eftersom det kan vara svårläkt, kroppen kan stöta ut det, överhuvudtaget så tar det ett halvår innan det har läkt! Har även hört att det kan ta mellan ett halvår upp till ett år..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag tycker personligen det är för ungt eftersom det kan vara svårläkt, kroppen kan stöta ut det, överhuvudtaget så tar det ett halvår innan det har läkt! Har även hört att det kan ta mellan ett halvår upp till ett år..

Jo jag vet :/ men pallar inte vänta :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker inte att åldern har en sådan stor betydelse då jag själv känner folk som tog hål i naveln vid 13årsåldern. Det som är grejen är att man ska vara mogen nog för att pierca sig. Men om du har dina föräldrars tillstånd så är det ju bara att görat. + du blir ju 15 i år?

Det kommer nog att bli en bra livserfarenhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan, om du inte får tag i hud är du ju undernärd [chocked]


   
SvaraCitera

Tror knappast att man kan vara för smal för att ta en piercing i naveln. Det skulle vara om du är anorexismal, men det tar jag för givet att du inte är. Jag var väldigt smal när jag piercade mig i naveln för 5 år sedan. Det spelar ingen roll hur mycket du väger osv.

Jag var 13 år när jag piercade naveln (hade en månad kvar tills min 14-årsdag). Jag hade mina föräldrars tillåtelse. Har du tillåtelse av dina och vad tycker de om detta? Tycker att du ska tänka igenom detta noga så att du inte piercar dig och sedan tar ut den om något år.


   
SvaraCitera

Men för helvete...
Image


   
SvaraCitera