Aviseringar
Rensa alla

för snygg för att knulla.


Ämnesstartare

Hallå !

Kan man vara för söt/snygg för att få knulla? Typ asså man är så sjukt snygg så att man nästan tycker det är synd att knulla personen,eller?![shake]


   
Citera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

inte?


   
SvaraCitera

Nej, sorry. Det är inte så det ligger till.


   
SvaraCitera

loke90:

man nästan tycker det är synd att knulla personen,eller?

gillar man otroligt våldsamt sex så kan man ju kanske tycka att det är synd att ge den vackra människan ett pajjat utseende sen[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

gillar man otroligt våldsamt sex så kan man ju kanske tycka att det är synd att ge den vackra människan ett pajjat utseende sen[rolleyes]

Om man gillar otroligt våldsamt sex borde man väl nästan tända på att partnern blir lite misfigured, eller?[confused]


   
SvaraCitera

Mawns:

Om man gillar otroligt våldsamt sex borde man väl nästan tända på att partnern blir lite misfigured, eller?[confused]

Var det därför du slog mig när vi hade sex? [blush]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Var det därför du slog mig när vi hade sex? [blush]

Får jag titta på nästa gång? [blush]


   
SvaraCitera

Mawns:

Om man gillar otroligt våldsamt sex borde man väl nästan tända på att partnern blir lite misfigured, eller?

Nej, inte nödvändigtvis.
Sen var det ju

loke90:

att man nästan tycker det är synd


   
SvaraCitera

loke90:

Typ asså man är så sjukt snygg så att man nästan tycker det är synd att knulla personen,eller?

Nej det tror jag inte på...

isola:

gillar man otroligt våldsamt sex så kan man ju kanske tycka att det är synd att ge den vackra människan ett pajjat utseende se

Det tror jag inte heller på, däremot kan jag tänka mig att en person kan vara så snygg att många tror att det är omöjligt att få henne i säng, och därför aldrig ens försöker. Det har man ju stött på flera gånger, typ ah hon e helt sjukt snygg men jag kommer ändå inte få henne så jag tar hellre hon som e liten å söt å ball å som verkar på. Ehm.
Därför e det bättre att bara vara ganska snygg, som jag.


   
SvaraCitera

Mollgan:

Det tror jag inte heller på

jag var ju sådär lite ironisk, och ingen fattar det[cry]
Jag har ingen aning hur folk som tänder på misshandel tänker om sitt verk när de är färdiga

Mollgan:

Därför e det bättre att bara vara ganska snygg, som jag.

självförtroende[love]


   
SvaraCitera

isola:

jag var ju sådär lite ironisk, och ingen fattar det
Jag har ingen aning hur folk som tänder på misshandel tänker om sitt verk när de är färdiga

Hm oj du gick så långt alltså? Jag tänkte nog mer att du menade typ, att hon får ruffsit hår, kanske lite utkletat smink, möjligen nåt sugmärke och ah.. allmänt nyknullad.

isola:

självförtroende [love]

haha, min kaxighet och mitt skägg är det enda som tar mig nånstans i den här världen.


   
SvaraCitera

Så tänkte jag när jag va yngre typ 7an för fick för mig sex gjorde ont för tjejer så tyckte de va taskigt.

Men var för alla som förlorat oskulden sa de gjorde ont och de kommer blod osv.


   
SvaraCitera

Mollgan:

att hon får ruffsit hår, kanske lite utkletat smink, möjligen nåt sugmärke och ah.. allmänt nyknullad.

så ser väl alla ut efter sex, jag menade ju riktiga grejer, du vet slagen med järnrör och liknande[wink]

Mollgan:

min kaxighet och mitt skägg är det enda som tar mig nånstans i den här världen.

vad är det med män och deras skägg!!?[crazy]
måste kännas jobbigt och fastna saker i?


   
SvaraCitera

isola:

så ser väl alla ut efter sex, jag menade ju riktiga grejer, du vet slagen med järnrör och liknande

Räknas typ lätt smisk och typ att man drar tjejen i håret?

isola:

vad är det med män och deras skägg!!?
måste kännas jobbigt och fastna saker i?

Det känns väll ungefär lika jobbigt som att ha ögonbryn [smile]


   
SvaraCitera