Aviseringar
Rensa alla

För snygg


Ämnesstartare

Har länge funderat på en grej, kan det vara så att snygga personer får mindre kärlek?

Med risk för att få halva landet över mig så säger jag att jag tycker själv att jag ser bra ut och får ofta höra från olika tjejgäng hur snygg jag är, saker som

"alla mina kompisar vet vem du är och hur snygg du är"

Det är allt. Jag vet inte, kanske är det så att man viker sig för att kontakta en person som är snygg, man har liksom mer att förlora än om den personen inte är riktigt lika vacker.

Har aldrig haft problem med att ragga på tjejer och snacka med dem och sådär, är bara det att det känns som att dem är rädd för mig och därför undviker, kan det vara så?

Jag vet ju själv, man går ju inte gärna fram med sin matbricka i skolmatsalen framför skolans snyggaste tjej och gör en frivolt för att sedan ligga där med mat i hela facet. Men är det en person som ser mindre bra ut spelar det egentligen ingen roll, mer än att det är jobbigt att kliva upp då man ramlat.

Är det så finns det nån fler snygg här på forumet som upplever samma sak? För jag vet ju, vill jag ha något så kan jag, men det är ju roligare då tjejerna är dem som kontaktar mig och inte tvärtom.

Ser gärna att tjejer svarar, då det är dem jag egentligen ställer frågan till, men om nån kille har någon bra erfarenhet är det bara att dela med sig. [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror inte att det är så. Beror kanske lite på vilka man umgås med också. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Ser gärna att tjejer svarar

hör med Zandra K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så kanske folk märkt att du bara blivit snygg/fin på utsidan[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Har länge funderat på en grej, kan det vara så att snygga personer får mindre kärlek?

Ja det tror jag, ses som sagt som ouppnåelig, någonting att titta på men aldrig ha liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är säkert ful, lägg upp bild imo ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Tror inte att det är så. Beror kanske lite på vilka man umgås med också. [smile]

Hur tänker du då?

Plyvert:

Ja det tror jag, ses som sagt som ouppnåelig, någonting att titta på men aldrig ha liksom.

känns som så, fick just höra polarn som dragit över en brud och här sitter man ensam. Nästa dag får man höra hur snygg man e, sen är det tyst och nån annan ringer och berättar hur underbart de haft med den och den tjejen.

Kanske har snygga tjejer samma problem? Måste nästan testa nu, blev sugen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen kanske orkar med din personlighet? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Ingen kanske orkar med din personlighet? [rolleyes]

Som LillMonstret sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Ingen kanske orkar med din personlighet?

Jag vet att jag har problem med min kaxighet ibland, men det ser jag mer som en tillgång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Jag vet att jag har problem med min kaxighet ibland, men det ser jag mer som en tillgång.

lol

Kanske är dags att inse att tjejer inte bryr sig lika mycket om utseendet som killar gör, som Lillmonstret sa.. du har säkert en kass personlighet 🙂


   
SvaraCitera

Ah, vet hur det är... Det är inte lätt att vara en hunk. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Jag vet att jag har problem med min kaxighet ibland, men det ser jag mer som en tillgång.

Du säger att du är:
1. Problematiskt Kaxig (generellt sett som en NEGATIV sak)
2. Snygg (generellt sett som en POSITIV sak)

Du har svårt att få tjejer. Seriöst, vad tror du är största problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Junpei:

Kanske är dags att inse att tjejer inte bryr sig lika mycket om utseendet som killar gör, som Lillmonstret sa.. du har säkert en kass personlighet

Gör killar det då? Tycker de flest knullar de de kan få tag på, eller har jag fel?

Det har jag säkert, önskar att jag hade lika bra som dig, hade nog fått vad jag ville då..


   
SvaraCitera

pics of stfu


   
SvaraCitera