Aviseringar
Rensa alla

För snygg


Ämnesstartare

stylebird:

Kanske har snygga tjejer samma problem? Måste nästan testa nu, blev sugen.

De har det inte så lätt de heller, men kan tänka mig att de har det lite lättare då killar inte så sällan är helt skambefriade [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

De har det inte så lätt de heller, men kan tänka mig att de har det lite lättare då killar inte så sällan är helt skambefriade

Haha sant! Men du!

de e inte heller lätt när det är tungt! tänk på de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

de e inte heller lätt när det är tungt! tänk på de

Fast utan gravitation är det lätt även fast det är tungt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Jag vet att jag har problem med min kaxighet ibland

Tror då att många uppfattar dig som dryg då.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Du har svårt att få tjejer. Seriöst, vad tror du är största problemet?

Det har jag aldrig påstått, när jag väl försöker brukar jag inte ha så stora problem, är mer att dem vågar liksom inte ragga på en, utan vill man något får man fixa det själv.

Men jaja, kanske är det ändå så att man inte är tillräckligt rolig att vara med, sen tycker säkert inte alla att jag är snygg heller, är väll den enkla sanningen. Tur att några gör det iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Tror då att många uppfattar dig som dryg då.

möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror det absolut! Tjejer kan känna "han är för snygg för mig", så struntar de i det. Precis som killar kan tänka så om tjejer.

Men om du har problem med kaxighet och dryghet, så tror jag att det snarare är det som problemet! Än att du är snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Jag tror det absolut! Tjejer kan känna "han är för snygg för mig", så struntar de i det. Precis som killar kan tänka så om tjejer.

Jo för man går ju in lite i sig själv och tänker och ofta är det ju så att man backar och tänker det där går ju aldrig.

Bl0cket:

Men om du har problem med kaxighet och dryghet, så tror jag att det snarare är det som problemet! Än att du är snygg.

Jaja lugn nu [wink] har aldrig sagt att jag är dryg, de är nån nisse här som lullat fram det och jag har nog egentligen inget problem med det, är mest att jag vill ofta känna att jag har övertaget då nån raggar och så, man vill ju liksom inte vara värsta mesen som ställer upp och håller med om allt.

Är det så att jag ser en möjlighet till något seriöst så blir jag på ett helt annat vis, men är liksom i flörtstadiet som jag märkt att jag kan vara ganska självsäker och det kan ju vara negativt i detta land i bland att säga det man tycker. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jättejobbigt att vara snygg[cry]
därför undviker jag det i möjligaste mån, men inte får man mer killar för det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Jag vet ju själv, man går ju inte gärna fram med sin matbricka i skolmatsalen framför skolans snyggaste tjej och gör en frivolt för att sedan ligga där med mat i hela facet.

Makes no sense.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en teori om detta, men den är nedskriven i min hjärna på Violentianska så jag orkar inte förklara... Men jag återkommer om jag kommer på hur jag ska formulera mig.


   
SvaraCitera

De kanske ser på dig att du tycker att du är snygg och tycker därför att du verkar lite arrogant. Eller nåt! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Har aldrig haft problem med att ragga på tjejer och snacka med dem och sådär, är bara det att det känns som att dem är rädd för mig och därför undviker, kan det vara så?

Antingen så är du otrevlig och dryg eller så är det för att du inte är nog initiativtagande. För att folk inte ska våga ragga på dig så lär du vara löjligt, löjligt snygg. Och även om så var fallet så borde det finnas gott om personer som faktiskt inte ser det som ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt enkelt sitta där bakom sin skärm säga hur snygg man är tills nån ser dit ansikte.


   
SvaraCitera

stylebird:

Hur tänker du då?

Med min hjärna [smile]


   
SvaraCitera