Aviseringar
Rensa alla

För stor kuk..?


Ämnesstartare

Tänkte på en sak... Ni som verkligen gillar analsex, eller älskar det, vad gör ni om ni träffar en kille med en (för) stor kuk? Eller om du är killen med stor kuk, fast det kanske inte är riktigt samma sak.. (?)

Men om man älskar analsex och träffar en kille med en riktigt stor kuk, vad gör man då? Ger man upp analsexet eller kör man ändå med massa glidmedel?

Hmm... Nån här som varit med om detta..?


   
Citera
Ämnesstartare

tar emot den ändå trots smärtorna i gumpen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar emot den ändå trots smärtorna i gumpen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Men om man älskar analsex och träffar en kille med en riktigt stor kuk, vad gör man då?

Jag antar att stor är ganska relativt, det beror på hur stor tjejen är också och hur mycket hon klarar av. Annars är det väl ganska vanligt att kuken är "för stor" för analen. Det är väl om den är för tjock det kan bli problem, längden kan man ju lösa genom att inte köra in den hela vägen till roten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

tar emot den ändå trots smärtorna i gumpen[blush]

Får jag fråga vad du tycker om det då? Och hela vägen in också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Får jag fråga vad du tycker om det då? Och hela vägen in också?

Jag tycker inte om analsex, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar emot den ändå trots smärtorna i gumpen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Jag antar att stor är ganska relativt, det beror på hur stor tjejen är också och hur mycket hon klarar av.

Jo, förstås... Går ju alltid att "värma upp" med t.ex. buttplug eller dildo, men det lär ju finnas en gräns...
Finns ju iofs de som tar två kukar i rumpan...

herr_nilsson:

längden kan man ju lösa genom att inte köra in den hela vägen till roten.

Sant.. Men låt säga att den är väligt tjock då.. Typ omkrets på 18-20 cm.. Eller det kanske är för mycket... Har inget måttband här... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar emot den ändå trots smärtorna i gumpen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar emot den ändå trots smärtorna i gumpen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Finns ju iofs de som tar två kukar i rumpan...

Aw, haru sett det på film?[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den emot tar trots gumpen ändå i smärtorna[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Finns ju iofs de som tar två kukar i rumpan...

Ja, för det är nog väldigt vanligt... [tard]

karatekatten:

Sant.. Men låt säga att den är väligt tjock då.. Typ omkrets på 18-20 cm.. Eller det kanske är för mycket... Har inget måttband här... [cute]

Du kan ju alltid prova med att fråga henne innan, har du aldrig provat, eller varför denna tråd?

karatekatten:

Jo, förstås... Går ju alltid att "värma upp" med t.ex. buttplug eller dildo, men det lär ju finnas en gräns...

Tumme/fingrar tror jag är vanligare, är hon bara tillräckligt sugen på det så kan du värma upp med kuken också, du måste inte köra in hela på en gång, ta lite i taget...

Personligen tycker jag analsex är sjukt överskattat, så enormt speciellt eller trevligt är det verkligen inte. Jag kan göra det för tjejens skull, vissa tjejer älskar det, tänder på smärtan och att bli så totalt dominerade. Är jag tillräckligt kåt bara så funkar det, för det mesta känns det inte särskilt lockane alls...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Aw, haru sett det på film?

På film och på riktigt.

herr_nilsson:

Ja, för det är nog väldigt vanligt...

Nej, det tror jag inte..

herr_nilsson:

Du kan ju alltid prova med att fråga henne innan, har du aldrig provat, eller varför denna tråd?

Nej, det handlar inte om mig det här... Var bara en tanke jag hade...

herr_nilsson:

Tumme/fingrar tror jag är vanligare, är hon bara tillräckligt sugen på det så kan du värma upp med kuken också, du måste inte köra in hela på en gång, ta lite i taget...

Haha, nej att köra in hela på en gång är nog ingen hit! [crazy]


   
SvaraCitera

Varken jag lr min tjej har haft det tidigare men hon är intresserad av att prova till o från. Men de har visat sej omöjligt/jättesvårt för jag är för grov för henne[sad] Tror hon skulle gilla det med tanke på att hon kommer när man är där och pillar men som sagt, väldigt svårt och gör för ont.


   
SvaraCitera