Aviseringar
Rensa alla

För stor kuk?


Älskar att det faktiskt heter "avsnoppare".


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

hur görs sådant..?

det måste ju blihelt fuckat[shake][shake]


   
SvaraCitera
Åtta

Blivande_japan:

det måste ju blihelt fuckat

Man skulle kunna säga att det blir helt... Urkukat.

Image


   
SvaraCitera

ankzor:

Han vilkle bara skryta för dig om hur penis han har, så att du skulle bli pilsk och ha sex med honom?

QFT

Ingemarsdotter:

tycker var och varannan kille säger att deras snopp är "för stor" för många tjejer.

Det kanske beror på att tjejer kan ha väldigt varierande fysik, precis som killar, och att man om man haft sex med ett par personer troligen träffat åtminstone en tjej som var "för liten" för en?

Ingemarsdotter:

det är de inte, om nu inte en normal upphetsad tjej skulle ha problem med ~ 15 cm

Tror det är grovleken som är problemet, inte i första hand längden. Går ju alltid att inte gå så djupt, men är svårare att "smala av den" så att säga. Jag har inte direkt jättestor men har varit med flera tjejer som tyckt att det varit svårt eller lätt blivit obehagligt pga trånghet, trots naturlig våthet + glidmedel.

Dold text: inb4 isola: Ja, jag vet att "alla" tjejer kan få ut en bäbis därigenom. Det är inget argument i sammanhanget då det är en av de mest smärtsamma sakerna som normalt kan tänkas hända under en livstid, och inte ens alla tjejer klarar det vilket gör att en del får föda med kejsarsnitt pga trånghet.


   
SvaraCitera

davvelito:

29 i längd eller omkrets[tard]

har du mött din överman?


   
SvaraCitera

KingGurka:

Dold text:

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Zapetta:

har du mött din överman?

Haha inte så jag menade 😉


   
SvaraCitera

Men det kanske är sant. Bättre än för liten isf


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aldrig träffat någon som påstått det faktiskt

tyvärr har jag hört många som sagt dylika saker

Blivande_japan:

hur görs sådant..?

operation

KingGurka:

och att man om man haft sex med ett par personer troligen träffat åtminstone en tjej som var "för liten" för en

en är inte i generell mening många, och jag skrev ju som sagt precis det du skrev, att det säkert finns någon som har det så, men generellt ska det inte vara så

KingGurka:

Jag har inte direkt jättestor men har varit med flera tjejer som tyckt att det varit svårt eller lätt blivit obehagligt pga trånghet, trots naturlig våthet + glidmedel

Jag diskuterade ju bara längden just i det inlägg jag skrev, men det är klart att tjockleken påverkar hur det känns för båda två.

En tjej ska dock utan problem kunna få in betydligt större saker vid tillräcklig avslappning, upphetsning och lubrikation, om de nu inte råkar tillhöra de få procent som har vaginism, endometrios eller hudveck som är mer spända än normalt, samt några få andra sjukdomar som till hög grad försvårar penetration. Finns några extremfall där man måste klippas upp för att man är för trång naturligt (då brukar man dock inte ens kunna få in ett lillfinger). Den allra vanligaste orsaken till att det inte fungerar är att tjejen spänner sig, medvetet eller omedvetet, oavsett hur upphetsad hon är.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

operation

jo, så långt förstod jag faktiskt..........


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

långt förstod jag faktiskt..........

jag vet inte så mycket om det, hört att det ska vara riskabelt


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

jag vet inte så mycket om det, hört att det ska vara riskabelt

jo, så mycket förstod jag också.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jo, så mycket förstod jag också.

då vet du kanske mer än mig om snoppförminskningar


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

Man skulle kunna säga att det blir helt... Urkukat.

I am so in love with you right now.


   
SvaraCitera