Aviseringar
Rensa alla

För stor kuk, liten fitta....tips????


Ämnesstartare

Min kille och jag har ett litet problem...eller egentligen ett stort problem Rullar ögonen
Han har en sjukt stor kuk! Han är ca 20 lång och ca 15-17 grov... och här är jag då...en liten tjej som tycker 16 lång och 10 grov är nästan för stort...och...ja det funkar helt enkelt inte...
Har testat alla möjliga ställningar och de enda han faktiskt får in kuken i mig är i doggy (knappt) och missionären... Allt annat är inte ens en ide att försöka... 
Jag får jätteont och det blir därför inte skönt. Samtidigt tycker han också att det är jobbigt för han känner att det är hans fel.
Vi har testat glidmedel och det hjälpte lite men inte mycket... någon som har något tips?? Tar emot allt! Är praktiskt taget desperat för jag älskar verkligen sex Galen


   
Citera

gör slut xD
skoja :p

Ha långt förspel, var jätteförsiktiga och se till att du är upphetsad/våt osv. så blir det kanske bättre 🙂
är också jättetrång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade gjort slut om det inte hade varit så att vi älskade varandra Blink
Vi hade förspel ett jävla bra tag och jag var väääldigt våt och det funkar inte och tog som sagt hjälp av glidmedel utan framgång..

Jag är inte ensam...skönt haha 

tjabbatjenahallå:
gör slut xD
skoja :p

Ha långt förspel, var jätteförsiktiga och se till att du är upphetsad/våt osv. så blir det kanske bättre 🙂
är också jättetrång


   
SvaraCitera

abborren97: Hade gjort slut om det inte hade varit så att vi älskade varandra 
Vi hade förspel ett jävla bra tag och jag var väääldigt våt och det funkar inte och tog som sagt hjälp av glidmedel utan framgång..

Jag är inte ensam...skönt haha

Men har du haft sex förut? Alltså många ggr, inte för att det hjälper mot att man är väldigt trång men jag tror det gör så att det blir enklare i framtiden
Jag fick inte ens in fingrar ett tag men nu får jag iaf in ngt, fastän det gör jätteont ibland. men det är ngn skillnad 🙂 har varit hos gyn flera ggr & de säger med förvåning att jag har jättebra muskler där nere också så om jag är spänd är det nästan omöjligt 


   
SvaraCitera

tjabbatjenahallå: har varit hos gyn flera ggr & de säger med förvåning att jag har jättebra muskler där nere också så om jag är spänd är det nästan omöjligt

 låter som vaginism mvh ot

se till att vara jättevåt och avslappnad. när du känner att du är våt och avslappnad så fortsätt med förspel ett tag till och använd en massa glidmedel. och såklart sluta när det gör ont för att undvika vestibulit etc.


   
SvaraCitera

isola: låter som vaginism mvh ot

Du skrev det förut till mig, jag minns ej vad jag sj gjorde för bedömning men jag vet vrf det är som det är. är jättemedveten om (insidan av) min kropp, den är som mitt barn fastän det är tvärtom


   
SvaraCitera

Det är vanligt i början när man är nervös osv. Ha långt förspel, ta det lugnt och känn ingen press. Det brukar lösa sig med tiden.


   
SvaraCitera

isola: jättevåt

hej isola, umm vad var det nu jag skulle säga.. Äh kommer på sen! Rodnar


   
SvaraCitera
Draug

abborren97: någon som har något tips?

Du får la ta den därbak! Oskyldig


   
SvaraCitera

Jag säger nog som alla andra, ha ett långt förspel och blir riktigt våt. Men ta det försiktigt, funkar det inte så funkar det inte, ingen idé att pressa på det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjabbatjenahallå:

Men har du haft sex förut? Alltså många ggr, inte för att det hjälper mot att man är väldigt trång men jag tror det gör så att det blir enklare i framtiden
Jag fick inte ens in fingrar ett tag men nu får jag iaf in ngt, fastän det gör jätteont ibland. men det är ngn skillnad 🙂 har varit hos gyn flera ggr & de säger med förvåning att jag har jättebra muskler där nere också så om jag är spänd är det nästan omöjligt 

Jag har haft sex myyyyycket i mina dagar...dock bara med en enda person och han var inte liten heller... men inte lika stor som nuvarande killen....
Så det är alltså att man är för stark? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
se till att vara jättevåt och avslappnad. när du känner att du är våt och avslappnad så fortsätt med förspel ett tag till och använd en massa glidmedel. och såklart sluta när det gör ont för att undvika vestibulit etc.

Förspel i ca en timme borde räcka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Du får la ta den därbak! Oskyldig

Kommer den inte in i fittan tror jag inte den kommer in i röven hahaha Galen


   
SvaraCitera

abborren97:

Kommer den inte in i fittan tror jag inte den kommer in i röven hahaha Galen

Röven kan bli 10 cm i dm


   
SvaraCitera

abborren97:

Förspel i ca en timme borde räcka?

Beror på din kropp o hur ni gör


   
SvaraCitera