Aviseringar
Rensa alla

För stor kuk, liten fitta....tips????


Ämnesstartare

schim:

Röven kan bli 10 cm i dm

schim:

Beror på din kropp o hur ni gör

Han är större än 10 i dm så det är heeelt uteslutet nu!!!
Jag brukar bli riktigt kåt, våt och galen efter någon minut... och efter en timme med retandes var jag kåtare och våtare än jag brukar... och jag var inte nervös alls....allt var perfekt...tills vi upptäckte att han inte kunde trycka in den Shockerad


   
SvaraCitera

abborren97: men inte lika stor som nuvarande killen....
Så det är alltså att man är för stark?

då kanske det är förhan var ströst, då det bästa är nog att prova & hålla på osv. blir nog bättre då 🙂
hehe tror d :d ngt sådant


   
SvaraCitera

abborren97:

Han är större än 10 i dm så det är heeelt uteslutet nu!!!
Jag brukar bli riktigt kåt, våt och galen efter någon minut... och efter en timme med retandes var jag kåtare och våtare än jag brukar... och jag var inte nervös alls....allt var perfekt...tills vi upptäckte att han inte kunde trycka in den Shockerad

Inte en chans att han har över 10 cm dm i bredden sorry gurl 


   
SvaraCitera

han har 10 cm kuk tvärsöver, varsågoda


   
SvaraCitera

diameter förkortas inte dm ni gör fel båda två för en av er fattar inte förkortningar och en fattar inte att den andre inte fattar men menar diameter


   
SvaraCitera

amsi: diameter förkortas inte dm

hur vet du det


   
SvaraCitera

nån slaks konventon eller


   
SvaraCitera

Schism:
nån slaks konventon eller

d i matte 1a2


   
SvaraCitera

abborren97:

Förspel i ca en timme borde räcka?

Det beror på hur man känner och hur kroppen reagerar. Men gå till gyn om du känner dig orolig.


   
SvaraCitera
Draug

abborren97: Kommer den inte in i fittan tror jag inte den kommer in i röven hahaha Galen

Risken finns väl! men man vet aldrigBlink Du får öppna upp dig för nya möjligheter tills det funkar för er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Inte en chans att han har över 10 cm dm i bredden sorry gurl 

jag som tänkte helt fel....menade omkrets....jag var jättetrött hahah in ursäkt.... jag tänkte heeeeeeeeelt fel Galen (skäms ju lite nu)


   
SvaraCitera
alis
 alis

Försök töja ut dig själv med hjälp av dina fingrar eller nått redskap , har du en dildo till exempel så låt den va i dig en stund så gjorde jag å min kille när vi skulle köra anal första gången då körde han upp en dildo i min röv å lät den va där en stund så den töjdes ut å han kunde dra ut den å köra in sin kuk ! =) Pröva fast i fittan!!


   
SvaraCitera
wisc
 wisc

abborren97:

jag som tänkte helt fel....menade omkrets....jag var jättetrött hahah in ursäkt.... jag tänkte heeeeeeeeelt fel Galen (skäms ju lite nu)

Hahahah, tack för ett gott skratt!


   
SvaraCitera

isola: på

isola Rodnar hur är det?


   
SvaraCitera

Tickstart:

isola Rodnar hur är det?

det är väl bra tyst nu


   
SvaraCitera