Aviseringar
Rensa alla

För tidigt att dejta?


Ämnesstartare

Träffade på en jätte schysst kille som bor i samma stad och så. Grejen är den att jag bara snackat lite allmänt med han i 2 dagar nu, och han vill träffas och gå på dejt på Tisdag.

Han har redan börjat snacka förhållande och typ ''om du och jag blir tsm'' osv. Tycker det är lite obehagligt att gå så långt fram.

Men tycker ni det är för tidigt att gå på dejt? Känner knappast han men ändå, han verkar jätte snäll [smile]


   
Citera
Paseo

något man måste lära sig är att man inte ska göra saker man inte vill göra
man kan inte fråga andra vad som är ok
man måste känna efter själv, det är bara en själv som har svaret
tycker du han går för fort fram, säg det!! annars, gå på dejt.


   
SvaraCitera

Alltså en träff är det väl inte för tidigt för, det beror ju på vad ni tänker hitta på. Ni kan t.ex träffas och bara prata eller något. Men gör det som känns bäst för dig.

Om du inte tycker det är bekvämt att han går så fort fram så säg att du vill ta det lite lugnare.


   
SvaraCitera

Paseo:

något man måste lära sig är att man inte ska göra saker man inte vill göraman kan inte fråga andra vad som är okman måste känna efter själv, det är bara en själv som har svarettycker du han går för fort fram, säg det!! annars, gå på dejt.

lika tankar[love]


   
SvaraCitera
Paseo

Hjärtlös:

lika tankar

[love]


   
SvaraCitera

Fuck you.


   
SvaraCitera

två dagar har ni snackat?

asså man kan ju träffas men det behöver inte vara en dejt dirket liksom;) man kan snacka och ha trevligt och se om man gillar varandra eller så kanske det är kärlek vid första ögon kastet, det är bara du som kan avgöra vad du känner liksom . sen skadar det inte att vara försiktig finns en hel del sjuka männikor liksom....

lite tidiget dock kan jag tycka så du kan vänta lite säga att du blev "sjuk" sen träffa honom senare

lycka till!


   
SvaraCitera

Det är aldrig för tidigt att dejta. Nu har du ju chansen lixom[smile]


   
SvaraCitera

Man kan dejta när man vill, tycker du inte om honom efter så behöver ni inte ses andra gången.
Men en sak ska du tänka på: att träffas på en plats där det finns människor! (Det kan va en pedofil t.ex) [no-no]
Asså inte där det finns nån pedofil, menar att han kan va en o.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

Asså inte där det finns nån pedofil, menar att han kan va en o.o

Haha nejdå, det är han inte, men vi skulle fika så det är nog lugnt för den delen [smile]


   
SvaraCitera

wiieee11:

Haha nejdå, det är han inte, men vi skulle fika så det är nog lugnt för den delen

Haha, man går la typ inte på bio första gången? Eller har jag fel?[shake]


   
SvaraCitera

Alltså, träffas om det känns bra. Om det är tidigt eller ej spelar ingen roll tycker jag. Det viktiga är om det känns intessant/roligt/spännande/osv.

Om han verkar för framåt får du helt enkelt bara säga ifrån. Säg att det går för snabbt för dig.


   
SvaraCitera

Man kan dejta precis efter att man träffat varandra om man vill.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humanoid_boy:

Haha, man går la typ inte på bio första gången? Eller har jag fel?

Haha mjooo kan, kan man ju, kanske andra träffen, han gillar tydligen twilight så får väl gå och se den senaste filmen med han [bigcheers]


   
SvaraCitera

Och du e bög [zzz]


   
SvaraCitera