Aviseringar
Rensa alla

För tjejer: Vilken storlek på kuk föredrar du?


Ämnesstartare

Daniel9:

tycker du inte att det är lite stort?

Mycket stort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Mycket stort.

För stort?


   
SvaraCitera

15 - 16?! Haha vafan är det där..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Antar att du menar 25<

Menade 25 cm eller större. Mindre finns ju redan att välja på...
Tror ju inte att det är så många som har 25 cm (eller större) men det finns säkert några som har. Dock tvivlar jag på att nån här har det...


   
SvaraCitera

det klart att storleken på kuken har stor betydelse, tror alla tjejer som säger nej ljuger! för det känns mycket mer att ha en stor kuk i sig än en liten. men däremot längden är inte så viktig som omkretsen och tjockleken, tror jag många tjejer håller med mig om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Oskuld (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annika81:

längden är inte så viktig som omkretsen och tjockleken

word word word. Men jag skulle inte kasta ut en kille bara för att jag råkade vara en slapp jävel [zzz]


   
SvaraCitera

Harpyja:

word word word. Men jag skulle inte kasta ut en kille bara för att jag råkade vara en slapp jävel

hehe ok mmm killar är sååå fixerade vid längd när omkretsen spelar större roll, och tekniken! även personkemin och attraktionen icke att förglömma! men va menade du med andra meningen?


   
SvaraCitera

Irresiistible:

karatekatten: Storleken spelar ingen roll (Du röstade på detta alternativ)

Det är tekniken som räknas.

inte bara tekniken ju! hjälper inte med skitbra teknik om kuken är smal och kort ju eller hur? då känns det ju inget liksom! men om man är kär i personen då blir situationen betydligt mer komplicerad...sex är en stor del men såklart inte allt! finns ju viktigare saker, även fast jag inte vill leva utan jättebra sex hehe!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annika81:

men va menade du med andra meningen?

Ja jag menade alltså att jag inte skulle göra slut med en kille bara för att hans storlek inte fyllde ut mig.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ja jag menade alltså att jag inte skulle göra slut med en kille bara för att hans storlek inte fyllde ut mig.

aha okej då förstår jag! nej kärlek är ju mycket starkare och viktigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån som gillar 1 cm:are?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte Jonah Falcon så får det va [cool]

Fast är

karatekatten:

Jag är hetero kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annika81:

hjälper inte med skitbra teknik om kuken är smal och kort ju eller hur?

Då har du aldrig upplevt skitbra teknik.


   
SvaraCitera

Irresiistible:

Då har du aldrig upplevt skitbra teknik.

jo det har jag men kuken måste va tjock och lång för mig, känns inte annars! jag pratar bara för mig nu. jag är trång dock har alla sagt men känns tusen ggr mer med en stor kuk! såklart! =)


   
SvaraCitera