Aviseringar
Rensa alla

Föräldrar på nätet? Vad är okej?


RMN
 RMN
Ämnesstartare

Hej! Vi är tre socionomstuderande som just nu skriver en uppsats om vad barn och unga tycker om olika saker som deras föräldrar skriver eller delar på sociala medier som till exempel facebook och insta. Vi vill ha ungdomars perspektiv på detta och har därför satt ihop en liten enkät som vi skulle bli jätteglada om ni ville ta er tid att svara på, det tar bara några minuter. Du är helt anonym i enkäten och det går bra att avbryta den när som helst om du skulle vilja. 

Vad är egentligen okej för föräldrar att skriva om sina barn? Är det okej över huvud taget? 
Nedan ligger länken som tar er till enkätundersökningen, övriga funderingar är givetvis också välkomna. 

https://samgu.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0AIyUM578cZ5Y3j

Tack på förhand
Rebecca, Malin och Nathalie


Rebecca, Malin och Nathalie har varit i kontakt med oss och får godkänt att lägga ut tråden! Tumme upp
/André



   
Citera

Länken?


   
SvaraCitera
RMN
 RMN
Ämnesstartare

Sorry, nu är det rätt! 🙂

Ruttenfisk:
Länken?


   
SvaraCitera

Ni missade det viktigaste....


   
SvaraCitera

Varsågoda


   
SvaraCitera

Varsågoda från mig med.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det vore 100% sött om jag hade en sådan där särskrivande utlämnade förälder som finns på alla sociala medier och ba "snart midda va ska de bli skriv gärna förlag : ) kanske ringa någån av barne bra väder ida ha ha"
Blir nästan lite avundsjuk på folk som har sådana föräldrar.


   
SvaraCitera

Okej svarade. 


   
SvaraCitera
RMN
 RMN
Ämnesstartare

Grymt! Tack alla! 🙂 


   
SvaraCitera

svarade


   
SvaraCitera
RMN
 RMN
Ämnesstartare

Vad roligt att så många vill svara! Vi är jättetacksamma. Ni är till stor hjälp! 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Vilken bra enkät!


   
SvaraCitera

Nu har jag enkätat mig.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: enkätat

 Mycket glad


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Nu har jag enkätat mig.

LOL.


   
SvaraCitera