Aviseringar
Rensa alla

Föräldrar såg mig


Ämnesstartare

Hejsan, för typ 20 minuter hände det något förjävligt. Jag skulle gå och duscha, och innan det ställde jag mig på toan och kollade ut genom fönstret in till ett annat där det bor en kvinna och det var dimma på toafönstret där så jag antog att du hon duschade, så jag stog kvar och väntade och hoppades på att få se tits. Jag hade kuken framme och byxorna precis under den, och precis öppnar mamma dörren o ser, hon ser att jag står på toan och jag drar över byxorna snabbt som fan och jag har ingen tröja då heller, hon frågar vad gör du och kollar bort tror jag, jag hinner inte svara något förens farsan kommer och frågar vad jag gör och jag svarar "kollar" o så kollar jag undrande ut typ, sen säger jag att jag ska duscha..

Jag antar att mamma såg.. Vad tycker ni jag ska göra? Fan jobbigt....


   
Citera

Ingenting


   
SvaraCitera

Varför låste du inte dörren?


   
SvaraCitera

Det är inget att vara rädd för direkt. Tror dom förstår vad du gjorde och det är ju helt normalt. Har hänt mig några gånger faktisk men dom har bara börjat skratta och vandrat iväg 🙂 Kan vara lite pinsamt men bara strunta om att prata med det med dina föräldrar, blir bara awkward. Inga problem 😉


   
SvaraCitera

säg att du skulle pissa
va fan brukar man göra på toaletten med snoppen ute


   
SvaraCitera
time
 time

Hjärtlös:

va fan brukar man göra på toaletten med snoppen ute

Tror han faktiskt fysiskt stod PÅ toaletten för att kunna kika bättre. Eller så tolkade jag det i alla fall.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Tror han faktiskt fysiskt stod PÅ toaletten för att kunna kika bättre. Eller så tolkade jag det i alla fall.

aha jo så kanske det var [sad]


   
SvaraCitera

du stavar bra för en elvåring [y]


   
SvaraCitera

vad om grannen kolla på ditt fönster då?


   
SvaraCitera

lite creepy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Update..

Jo man kan inte se ut genom fönstret om man inte ställer sig på toan. Jag glömde tyvärr att låsa..

Annars då, det har gått bra hemma.. Mamma förstår nog och farsan (som tur är) vet inte [smile]

Tackar för alla svar, ha det.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Ekeenns:

Annars då, det har gått bra hemma.. Mamma förstår nog och farsan (som tur är) vet inte

Tänk på att de också gör sånt, de har ju till och med sex med varandra, så de förstår nog. [y]


   
SvaraCitera

hahahah [love] LÅS för fan


   
SvaraCitera

hahahah [love] KLISTRA för fan


   
SvaraCitera