Aviseringar
Rensa alla

Förälskad....


Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 14 bast med ett problem, det finns en tjej i min klass som jag är sjukt förälskad i[blush], vi är typ vänner men jag vill vara mera, jag vet inte hur jag ska berätta att jag gillar henne eller om jag ens vågar, jag är jätte rädd att hon inte tycker om mig på det sättet, jag är kanska kort och lite rund med en tendens att alltid vilja få folk att skratta, jag har lite svårt ibland att vara seriöst fast jag är den personen mina kompisar vänder sig till när dom behöver någon att prata med, kan någon hjälpa mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan istället VISA henne att du gillar henne som mer än "bara" kompis. Hur brukar du umgås med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi brukar inte vara med varandra på fritiden men i skolan så brukar jag sätta mig brevid henne och vi har en tendens att börja busa en massa, jag sitter alltid vid samma bord i matsalen med henne och några andra och vi går alltid runt tillsammans med vissa andra från skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vi sitter ibland och pratar på msn och facebook


   
SvaraCitera
njsbo

Ni kanske kan hitta på nåt på fritiden? Ni verkar ju inte ha något problem med att prata med varandra i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur ska jag fråga om vi kan hitta på någonting?


   
SvaraCitera