Aviseringar
Rensa alla

Förälskad i bästa kompisens flickvän


Ämnesstartare

Hejsan!

nu är det så att jag har ett jätteproblem. Jag är nämligen dödskär i min bästa kompis flickvän. Dom har varit tillsammans i lite mer än ett år och jag har alltid tyckt om henne och varit avundsjuk på honom för att hon är hans. Men sen så, för ungefär två månader sen så hamnade vi alla i en trekant där jag förlorade min oskuld till henne. Jag insåg då plötsligt hur mycket jag egentligen älskar henne. Vi har sen dess haft haft det flera gånger, kanske 1 gång per vecka sen dess och dom ser det mest som en rolig grej medans jag ser det som ett sätt att komma nära henne. Problemet är att jag vet inte hur jag ska göra nu. Ska jag bara fortsätta ha trekant med dem och vara glad att jag ens kommer henne så nära eller ska jag säga till min kompis eller vad?

HJÄLP TACK! [cry]

Vi är alla 16 just nu..


   
Citera

Utmana honom på envig.
Vinnaren får honan!


   
SvaraCitera

Fan vad weird! [party]

Dröm och glöm säger jag för mig själv & hoppas att du inser att det är rätt.


   
SvaraCitera

Det var ju någon snubbe för några veckor sedan som skrev om att han+ flickvän hjälp hans kompis att bli av med oskulden... och att det var najs.
Är detta uppföljartrollet?


   
SvaraCitera

krasch:

Är detta uppföljartrollet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Det var ju någon snubbe för några veckor sedan som skrev om att han+ flickvän hjälp hans kompis att bli av med oskulden... och att det var najs.
Är detta uppföljartrollet?

De är inte jag men du kommer ändå inte tro mig..

Har du några råd iställe?


   
SvaraCitera

Mackan94:

Har du några råd iställe?

Vill du ha kompisen kvar, rör inte tjejen.
Vill du komma över henne, sluta ligg med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Vill du ha kompisen kvar, rör inte tjejen.
Vill du komma över henne, sluta ligg med henne.

Vet inte om det går att komma över henne. [cry]


   
SvaraCitera

Tror att det är vetenskapligt bevisat att man inte kan få alla man fattar tycke för.

Ob-la-di-ob-la-da, life goes on.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Mackan94:

Vet inte om det går att komma över henne.

Jo, det gör det alltid. Förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Jo, det gör det alltid. Förr eller senare.

Men det är så jobbigt. Vill ju fortfarande kunna va med henne och prata med henne och så. [sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Mackan94:

Men det är så jobbigt. Vill ju fortfarande kunna va med henne och prata med henne och så.

Då får du väl välja vad som känns bäst. Komma över henne eller bara ha henne till låns sådär ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Då får du väl välja vad som känns bäst. Komma över henne eller bara ha henne till låns sådär ibland.

Jo jag vet, men är bara så förvirrad och det är svårt att välja. Sen är det ju så att jag kommer ju att träffa henne även fast jag inte vill eftersom det är min bästa kompis flickvän. Samma fester osv.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Mackan94:

Jo jag vet, men är bara så förvirrad och det är svårt att välja. Sen är det ju så att jag kommer ju att träffa henne även fast jag inte vill eftersom det är min bästa kompis flickvän. Samma fester osv.

Att bara träffa ibland är dock fet skillnad.

Men äh, fortsätt du med vad du gör nu, och börja kolla efter någon rimlig ersättare på andra håll.


   
SvaraCitera

Mackan94:

Vet inte om det går att komma över henne. [cry]

Haha jo, det gör det alltid.

Eller du kanske tror på såndär galen, romantisk jag-älskar-dig-mest-i-hela-världen-och-kommer-dö-om-jag-inte-får-vara-på-i-och-med-d​ig-jämt!!!1-kärlek?

Släpp det.


   
SvaraCitera