Aviseringar
Rensa alla

Förälskad i en 27-åring, vad göra? (Råd behövs!)


Violine:

Eh, så du är förälskad i hennes utseende?

varför tro du gud gav kvinnan bröst? [chocked]


   
SvaraCitera

Irresiistible:

Killar brukar oftast bli tillsammans med yngre tjejer.

Jag vet. Men det betyder ju inte att det inte funkar lika bra med nån som är många år äldre.

Krille__666:

Men är du kär

Han har ju liksom bara sett henne på avstånd eller ? då kan man inte va kär.


   
SvaraCitera

medan_man_kan:

Han har ju liksom bara sett henne på avstånd eller ? då kan man inte va kär.

eh, det är ju upp till honom hur han känner och definierar "kär"? om han nu säger det/tror det så ska man väl respektera det, (när vi ändå är inne på respekt så var bröstskämtet ett par snäpp upp på skoj),
för övrigt så frågar han om vad vi tycker han ska göra. Han frågar INTE efter att vi ska bedöma om han ä kär eller inte?


   
SvaraCitera

Krille__666:

Han frågar INTE efter att vi ska bedöma om han ä kär eller inte?

jag säger det ändå ?


   
SvaraCitera

medan_man_kan:

Jag vet. Men det betyder ju inte att det inte funkar lika bra med nån som är många år äldre.

Nej, men det är rätt så ovanligt iallafall. Att ha en flickvän som är 10 år äldre när man är kille. [chocked]


   
SvaraCitera

medan_man_kan:

jag säger det ändå ?

aa jag önskar jag var lika tuff och smart som dig


   
SvaraCitera

Violine:

Eh, så du är förälskad i hennes utseende?

Så funkar 80% av alla killar [tired]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

precis, det är så killar fungerar

Krille__666:

varför tro du gud gav kvinnan bröst?

Fernan_king:

Så funkar 80% av alla killar

Don't put words in my mouth, och tro inte att jag attackerar killar, omg...

Jag menade att hans relaion till henne enbart verkar vara looks i hallen i deras byggnad, därför frågade jag om det enbart är hennes utseende som han är attraherad av eller om han faktiskt har talat med henne och gillar hennes personlighet med. Det hade varit stor skillnad om han är förälskad i hennes utseende eller om han är förälskad i det med kombination med hennes personlighet.

Det är ju skillnad...


   
SvaraCitera

Violine:

Don't put words in my mouth,

jag försökte inte lägga ord i munnen på dig eller vara sarkastisk med mitt uttalande[smile] jag menade faktiskt att killar fungerar så att när de blir förälskade i en tjej så är det till en mycket stor del på grund av hennes utseende[party]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

jag försökte inte lägga ord i munnen på dig eller vara sarkastisk med mitt uttalande jag menade faktiskt att killar fungerar så att när de blir förälskade i en tjej så är det till en mycket stor del på grund av hennes utseende

Då ber jag om ursäkt för det, [no-no] gubben fick mig att känna en sarkastisk vibb i själva inlägget.


   
SvaraCitera

Krille__666:

varför tro du gud gav kvinnan bröst?

För att man ska kunna amma barn såklart [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krille__666:

Men är du kär så försök snacka med henne men du kan ju inte räkna med att det kommer hända något- hon är ju trots allt tio bast äldre än dig.

Ja, jag hade faktiskt tänkt skriva ett brev eller något liknande så att jag åtminstone får det sagt till henne. Jag vet att det nästan är helt orealistiskt att det skulle bli något mellan oss, men det sku va skönt att iallafall berätta det åt henne. Du förstår nog vad jag menar [wink] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Repe_sorsa:

Ja, jag hade faktiskt tänkt skriva ett brev eller något liknande så att jag åtminstone får det sagt till henne.

Om du verkligen vill så.

Repe_sorsa:

Jag vet att det nästan är helt orealistiskt att det skulle bli något mellan oss, men det sku va skönt att iallafall berätta det åt henne.

Ja det finns väl en chans antar jag, trots att den är väldigt liten så finns den där och det kan vara värt det.

Det här känns dock som en sån grej man gör och sedan två dagar efteråt så ångrar man sig som fan.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Hehe.

Var det allt du kunde komma med, skitunge [mad] (Lämna mig ifred, din galning [chocked] Aldrig hehe [badgrin])


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera