Aviseringar
Rensa alla

förändrad situation i skolan:-D


Ämnesstartare

Som några av er vet så har situationen i skolan inte varit den bästa för mig sen jag började gymnasiet. Men nu i helgen pratade jag med personen som har hackat på mig mest. Nu har allt blivit så otroligt annorlunda! Jag fattar inte riktigt hur mycket makt hon egentligen har, nu när hon har blivit någorlunda schysst mot mig har alla andra i klassen också blivit det=-O dem härmar ju bara de hon gör liksom...... Folk borde inte få ha så mycket makt tkr jag om de inte är för någonting positivt...... Jag litar fortfarande inte på henne och är på min vakt, men det känns som om hon menar det hon så när vi snackade:-P


   
Citera
Paseo

Bra gjort!! Riktigt bra gjort faktiskt. Det är aldrig bra att svara med samma vidriga mynt!
Det du säger, att hon har så mycket makt, sånt där är något utav det värsta jag vet. Eller det är nog det värsta jag vet [sad] Kanske. Haha! Om jag hade kunnat hade jag förändrat sånt där beteende... Utrotat det. Ja, nu menar jag inte just att låta en människa ha makten, utan hela fenomenet med att människor känner att de måste ändra på sig och vara någon annan för att passa in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad bra
hon kanske tappar sin makt helt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur får dessa människor ens makt? Har alltid undrat.. Vanligtvis kommer de ju liksom från en fattig familj lr nåt dylikt.. Det är den erfarenheten jag har av dem iaf..

Vad ser de andra ungarna hos dem som gör att dem visar sån jävla respekt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är glad o stolt över dig cuz, trots att jag ej känner dig! (Rätt så skönt att kunna bli det, faktiskt!) Bra att du stod upp för dig själv, och tog tag i saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, det måste vara deras utseende som avgör till stor del.. Ungar bryr sig inte lika mycket om pengar.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur får dessa människor ens makt? Har alltid undrat.. Vanligtvis kommer de ju liksom från en fattig familj lr nåt dylikt.. Det är den erfarenheten jag har av dem iaf..

Vad ser de andra ungarna hos dem som gör att dem visar sån jävla respekt?

Ändrad: I dag 00:00 av S3ON, ändrad 1337 gånger

har inget med fattig eller så att göra. vissa människor som har ledaregenskaper i sig brukar kunna få makt. jag var mobbare som för inte så längsen. jag och en kompis var liksom "coola" och vågade göra saker som andra inte gjorde och vi var bra på att få vår vilja igenom. det gav makt och respekt och vi kunde göra vad vi ville mer eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag var mobbare som för inte så längsen.

din jävel, är du stolt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

härligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

din jävel, är du stolt eller?

haha

nej är jag inte men inte så att det är något jag grummlar över heller. kids will be kids. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kids will be kids.

Nej, finns godhjärtade ungar också.


   
SvaraCitera

Snart har hon makt över dig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur får dessa människor ens makt? Har alltid undrat.. Vanligtvis kommer de ju liksom från en fattig familj lr nåt dylikt.. Det är den erfarenheten jag har av dem iaf.. Vad ser de andra ungarna hos dem som gör att dem visar sån jävla respekt?

Ingen aning:-( men hon är ju jävligt dominant och folk är väl lite rädda för henne så att de hellre vill va hennes kompis än att bli mobbad av henne liksom:d min teori är rädsla.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

vad brahon kanske tappar sin makt helt

får hoppas på det:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Är glad o stolt över dig cuz, trots att jag ej känner dig! (Rätt så skönt att kunna bli det, faktiskt!) Bra att du stod upp för dig själv, och tog tag i saken.

Tack! Det kändes så otroligt gött att sluta att bara ignorera allt på fb och irl! Kändes som att nu måste jag faktiskt säga ifrån på riktigt har gjort de tidigare oxå men försökte vara mer seriös den här gng var mer öppen.med hur jag kände...


   
SvaraCitera