Aviseringar
Rensa alla

förändrad situation i skolan:-D


Ämnesstartare

Macktorsken:

Snart har hon makt över dig med.

Verkligen.inte! Hon har inte lyckats hittills och kmr aldrig göra de heller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej, finns godhjärtade ungar också.

ja men också taskiga. det är en naturlig sak att vara taskig. man föds inte godhjärtad, det är något man kan bli uppfostrad till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja men också taskiga. det är en naturlig sak att vara taskig. man föds inte godhjärtad, det är något man kan bli uppfostrad till

Det beror på vad man.tror vissa tror ju att man.föds som ett blankt ark papper andra tror att man.föds ond och så finns de dem som tror att man föds god oxå....


   
SvaraCitera

cuzIcan:

Verkligen.inte! Hon har inte lyckats hittills och kmr aldrig göra de heller!

tror du inte att dom andra tänkte som dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är något man kan bli uppfostrad till

Så behöver det inte vara.. Men skulle det vara orsaken förändrar det ingenting, ungarna som mobbar skall ha ett kokt stryk! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Det beror på vad man.tror vissa tror ju att man.föds som ett blankt ark papper andra tror att man.föds ond och så finns de dem som tror att man föds god oxå....

jag tror att man föds som du sa ett blankt papper iaf. om ingen lär en om rätt eller fel så har man ingen uppfattning om det. hade vi levt i ett samhälle där det var okej att mörda och varje unge blev uppfostrad att det är okej att ha ihjäl folk så hade det ju inte varit taskigt liksom. så tror jag iaf. vad tror du?

S3ON:

Så behöver det inte vara.. Men skulle det vara orsaken förändrar det ingenting, ungarna som mobbar skall ha ett kokt stryk!

jo lite så är det tror jag. vi människor är ju egentligen djur vi med förutom det att vi har smarta hjärnor. man om en unge blir dumpad utanför samhället och växer upp helt själv på en öde ö bland djur så hade ju inte den människan tänkt att det är taskigt att döda och så. det är starkast överlever.

haha att ge mobbare stryk hade inte hjälp. det gäller dock att vara hårdare mot mobbning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha att ge mobbare stryk hade inte hjälp.

Att döda dem hade ju hjälpt, synd att ingen är beredd är stötta det förslaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

tror du inte att dom andra tänkte som dig?

Mkt möjligt men jag är ganska envis och vet precis vad jag vill om man.är osäker är det lättare att ngn får makt över en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Nu har allt blivit så otroligt annorlunda! Jag fattar inte riktigt hur mycket makt hon egentligen har, nu när hon har blivit någorlunda schysst mot mig har alla andra i klassen också blivit det

spöa skiten ur det kräket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att döda dem hade ju hjälpt, synd att ingen är beredd är stötta det förslaget.

nu tror jag du överdriver en aning min gode vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nu tror jag du överdriver en aning min gode vän

Är så långt ifrån din vän det kan bli nu när du avslöjade din mörka hemlighet. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

spöa skiten ur det kräket

Hihi har tänkt tanken ett antal ggr under året [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är så långt ifrån din vän det kan bli nu när du avslöjade din mörka hemlighet.

var snäll nu [sad] alla förtjänar vi en andra chans ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha att ge mobbare stryk hade inte hjälp. det gäller dock att vara hårdare mot mobbning

om den som blir mobbad ger stryk åt mobbaren hjälper det ju! men sen är det massa moraltanter som ba "nehhh man ska inte slåss man ska säga till läraren och inte stå upp för sig själv och inte försvara sig själv bla bla bla bla och det funkar ju inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

om den som blir mobbad ger stryk åt mobbaren hjälper det ju! men sen är det massa moraltanter som ba "nehhh man ska inte slåss man ska säga till läraren och inte stå upp för sig själv och inte försvara sig själv bla bla bla bla och det funkar ju inte..

haha jag försökte vara moraltant i det inlägget. jag håller egentligen med. en mobbad unge ska slå tillbaka hårt för att lösa nåt. men sanningen är ju att allt skiter sig för den mobbade då. brukar bli så. istället ska det faktiskt gå att säga till lärare och att det sker nåt. idag vågar ju inte lärare säga ifrån men hade vi haft lärare som gjorde nåt eller rektorer som sprakde ut mobbarna ur skolan skulel det ju funka


   
SvaraCitera