Aviseringar
Rensa alla

Förändrade vänner


Ämnesstartare

Har du vänner/bekanta som beter sig väldigt annorlunda mot dig när ni är privat mot när ni är med andra eller i grupp?

Menar inte att den pratar mer/mindre, utan att personen inte står för vissa åsikter (säger att den inte har någon åsikt fastän den sagt annat till dig) eller ljuger om småsaker. Att den kan retas med dig mer/mindre och vara mer oseriöst/seriös och inte behandla dig som den brukar göra när det bara är ni två. T.ex. att den bryr sig om dig mer om ni är i grupp; att personen ger sken av att ni är närmare än ni egentligen är, eller det motsatta: att ni plötsligt inte verkar vara så nära vänner som ni faktiskt är annars, när folk inte är runtom er?


   
Citera

har en vän som är "jättegullig" mot mig i grupp men så fort vi är ensamma kan han börja skrika på mig


   
SvaraCitera

hahahlurad: Ja, både vänner och bekanta

Jupp, en av mina bästa vänner är normal med mig, fjortis med en annan och blatte med en annan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade förr när jag var f1 mobbad

vissa av dem blev typ rädda när de var med mig ensam o visade jättemycket respekt o sjukt mycket snällare  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja gud ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Ja, bekanta

klasskamrater, typ. skulle aldrig palla ha en nära vän som betedde sig så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Jupp, en av mina bästa vänner är normal med mig, fjortis med en annan och blatte med en annan. 

ja men det var ju just det jag inte syftade på
men förstår vad du menar... Men tråden handlar ej om att man anpassar sig utan att man är Falsk.

Jag kan bete mig olika men jag står fortfarande för åsikter och försöker ha samma principer i alla umgängen.


   
SvaraCitera
reben

nä verkar ju asjobbigt


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

hahahlurad: Ja, både vänner och bekanta

hade*


   
SvaraCitera
b1son

folk är ju såna :s?


   
SvaraCitera

Tror att de flesta människor kan vara annorlunda beroende på sällskap men har inte varit med om att jag haft en vän som byter åsikter, ljuger eller beter sig falskt på så vis. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Asvanligt ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte vad jag kan komma på spontant, vi är ett rätt öppet gäng av vänner


   
SvaraCitera