Aviseringar
Rensa alla

FÖRÄNDRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska, om så krävs, spendera resten av mitt liv för att leta efter dig. Och när jag hittar dig, då jävlar are you going down, big time


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Då får du punga ut med pengar för en synundersökning, tror dock inte de ber om leg

shit..............

jonta:

Fast de är ju fascister, eftersom de förtrycker oliktänkande 🙂

njaaeee, dom motverkar ju nazismen som e det värsta som finns........

Anarkandi:

Ville jag också göra när jag var 14, sedan klippte jag mig och dumpade alla anarkistfasoner.

bra gjort av dig, men det tänker inte jag göra....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

jag bad om serilsa svar, har du inget vettigt att komma med, så skriv inte!

Okej, kooling nu ska jag ge dig en seril svar.
Du är fan 14 år
+vart fan tänke du bo? på lyxhotell eller?

När polisen har hittat dig kommer socialen att ta hand om dig hela tiden.

Jag förstår att det är tufft o koolt att fly hemifrån bland fjortonåringar,
men det kommer du att ångra som fan måste jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska du rymma hemifrån? Vilken är din nationalistiska tillhörighet? Påstår du att slaver ser ut som kineser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

njaaeee, dom motverkar ju nazismen som e det värsta som finns........

Nazismen är marginaliserad och ej accepterad av samhället, tro mig när jag säger att det finns värre saker än nazismen idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Tro mig, du vet inget om det än [bigsmile]

jodå, jag har rymt hemifrån 2 gånger tidigare, första gången så kom jag tillbaka efter een natt, andra gången så hitta polisen mig efter 2 dagar, och körde hem mig igen [sad]

men tredje gången gillt!

aankan:

har du tänk att rymma ensam? D:

ja......

Evil Conduct:

Ska, om så krävs, spendera resten av mitt liv för att leta efter dig. Och när jag hittar dig, då jävlar are you going down, big time

seriöst tack, och nej, risken är inte så stor att du hittar mig, jag ska försöka ta mig utomlands....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

bra gjort av dig, men det tänker inte jag göra....

det kommer du nog göra tillslut. [cute] samhället blir inte så bättre när man flyr från det


   
SvaraCitera
jonta

Necerox:

njaaeee, dom motverkar ju nazismen som e det värsta som finns........

Så du menar att de förtrycker (med våld) personer som inte tycker som AFA? Japp det är riktigt. Sånna brukar man kalla fascister 🙂

Necerox:

shit..............

Jo tror det kan ligga på ett par hundralappar för synkontrollen, sen några till för linserna. Men om du ruvar lite mer på det här hinner du ju beställa över nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Okej, kooling nu ska jag ge dig en seril svar.
Du är fan 14 år
+vart fan tänke du bo? på lyxhotell eller?

snälla, måste du vara så åldersfixerad? och nej, jag hade inte tänkt att bo på lyxhotell............

jag har redan blivit omhändertagen av socialen, och kommer så småningom bli placerad på nån sorts av instution, socialen har sagt det för "att det är för mitt eget bästa", men fan heller!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

[...]men tredje gången gillt!

Har du planerat något?
Var ska du få pengar ifrån?
Var ska du bo?
Vad ska du uppge som ID?
etc.

Om du ej har robusta lösningar på problemen så är din rymning dömd att misslyckas innan den ens startade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

det kommer du nog göra tillslut. [cute] samhället blir inte så bättre när man flyr från det

jag ska inte fly från det....... bara undvika det!

jonta:

Så du menar att de förtrycker (med våld) personer som inte tycker som AFA? Japp det är riktigt. Sånna brukar man kalla fascister 🙂

fascister har sin grund i nationalistiska ideologier, AFA är communister, och kummonister värnar om alla lika värde!

jonta:

Jo tror det kan ligga på ett par hundralappar för synkontrollen, sen några till för linserna. Men om du ruvar lite mer på det här hinner du ju beställa över nätet.

jo, men jag vet ju inte min styrka, jag tror på glasögonen ligger på 1.50 eller något, men det är ju annorlunda med linser.........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

ja......

kunde förstått dig, om du skulle rymma me nån kompis. men ensam vafan.. ?


   
SvaraCitera
jonta

Necerox:

fascister har sin grund i nationalistiska ideologier, AFA är communister, och kummonister värnar om alla lika värde!

Om allas lika värde? Så nazister har lika värde också? Låter bra. Undrar varför de kastar sten på andra som har lika värde bara =\

Necerox:

jo, men jag vet ju inte min styrka, jag tror på glasögonen ligger på 1.50 eller något, men det är ju annorlunda med linser.........

Hm jo juste ja. Ja då får du kanske skippa linserna då. Bästa hade ju varit färgade linser annars.


   
SvaraCitera