Aviseringar
Rensa alla

Förbannad! (WoW)


Ämnesstartare

Usch vad arg jag är! Körde en pugad archavon 25-manna (jag skall för övrigt aldrug PUGa igen, fy helsike) precis där T7 cryptstalker hunter leggings droppade. Vi rollade och jag rollade högst. Då skriver Master lootern att han inte orkar scrolla upp, forcar en re-roll och ger dem till någon annan. IDIOT! Hur kan han göra så? :0 Andrass hette han, på moonglade-servern. Raida inte med honom

Det droppade även ett par priest-handskar som prästen i mitt guild vann, fastän en annan präst rollade högre. Vafan liksom?


   
Citera

PUG = Skyll själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger bara

012.JPG


   
SvaraCitera
Kudhos

misfits:

IDIOT!

jupp, det är du också för du kör en PuG.
Uppenbarligen ville han ge någon annan lootet.
Men det kommer tillbaka, inte som wow försvinner inom det senaste millenniet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

PUG = Skyll själv.

Kudhos:

jupp, det är du också för du kör en PuG.

Jag vet 🙁 jag brukar aldrig puga och jag tänker banne mig inte göra det igen. Men guildet vill inte köra 25-manna än, fastän jag vill det.


   
SvaraCitera
Kudhos

misfits:

Jag vet 🙁 jag brukar aldrig puga och jag tänker banne mig inte göra det igen. Men guildet vill inte köra 25-manna än, fastän jag vill det.

lesson learn, hoppas jag verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

lesson learn, hoppas jag verkligen.

Lesson learned indeed. Men jag fattar inte vad han höll på med ärligt talat. Man utser sig inte till ML om man inte kan ta ansvar för det. Han fick ju massa skit för det av alla som var med. Alla från mitt guild som körde spammade ju honom tills han loggade ut sen :s


   
SvaraCitera
Kudhos

misfits:

Lesson learned indeed. Men jag fattar inte vad han höll på med ärligt talat. Man utser sig inte till ML om man inte kan ta ansvar för det. Han fick ju massa skit för det av alla som var med. Alla från mitt guild som körde spammade ju honom tills han loggade ut sen :s

Han var säkert 12-13 endå. (:


   
SvaraCitera

THUGLIEFFFF


   
SvaraCitera

orka raida med nabs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Han var säkert 12-13 endå. (:

Antagligen. Det är bara lite surt, det droppade två st. T7 och jag fick ingen 🙁 Ah well, man får fler chanser ^^ men det är surt just för att jag inte raidar så ofta. Jag har ju ett liv utanför wow ibland :0


   
SvaraCitera

misfits:

Jag har ju ett liv utanför wow ibland

|-|4 |-|4 |-|4 |-|4, 5|_||23 g34m3|2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

|-|4 |-|4 |-|4 |-|4, 5|_||23 g34m3|2

Jadå 🙁 Jag går i skolan också [no-no] och läser biologi. Och så spelar jag tabletop rollspel. Hej nörd?


   
SvaraCitera

misfits:

Jadå 🙁 Jag går i skolan också [no-no] och läser biologi. Och så spelar jag tabletop rollspel. Hej nörd?

[smile]


   
SvaraCitera

Har slutat med skiten

orka PuGa 25manna [no-no]


   
SvaraCitera